asus Radeon 9600 SE/TD( Radeon 9600 SE) vs~
Fra : Mads Berg

Dato : 03-03-04 21:32

Hej NG

Hvad synes I er det bedste valg

asus Radeon 9600 SE/TD( Radeon 9600 SE) vs. asus V9520/TD(GeForce FX 5200)

Jeg skal spille lidt og så se film på tv med det.

Det lyder som man skal holde sig fra 9600 se?

Fra : Ukendt

Dato : 03-03-04 22:05

Hej

Selvom jeg er stor tilhænger af GeForce, skal du også holde dig langt væk
fra FX 5200 serien. Den kan ingenting. Du må hellere investerer i et godt
GeForce TI kort.

--
Med Venlig Hilsen
Anders

Byt --(a)-- med @

Fra : Mads Berg

Dato : 03-03-04 22:14

ja, men så skal jeg jo op og give 1000 kr, jeg ville helst holde mig nede på
de 650