Tilskydning af pibe
Fra : Mogens Christensen

Dato : 03-03-04 16:35

Hej jagtgruppe

Jeg ville lige høre om der måske var nogle som havde erfaring med
tilskydning af riffelpiber, og i den forbindelse også kender noget til David
Tubb`s Final Finish sæt som ser ud til at være noget som virker.
Desuden kunne jeg tænke mig at vide om nogen har et bud på hvordan det
virker i QPQ belagte piber?

http://www.zediker.com/tubb/finalfinish.html

I følge artiklen i Rifleshooter skulle det heller ikke være helt fiset.
http://www.rifleshootermag.com/gunsmithing/finish_0723/

MVH
Mogens

Fra : Thomas

Dato : 04-03-04 13:32

Davis Tubb er en meget anerkendt og seriøs konkurrence skytte i USA. Jeg kan
ikke se han skulle lave noget skod og spolere hans navn ved det. Dog har
jeg ikke prøvet hans produkt, men vil da stærkt overveje det

Mvh

Thomas H. Andersen

Fra : Klaus Fogh

Dato : 04-03-04 20:59

Hej Mogens

http://www.huntersmagazine.com/leksikon/skydning/tilskydning/index_side1.asp
vil du finde en informativ artikkel om indskydning af en ny riffel. Hvis du
søger lidt rund på siten vil du givet finde flere gode artikler som kan
nyttige for en nybagt riffeljæger.

God fornøjelse
Klaus Fogh

Fra : M@X

Dato : 05-03-04 15:21

> søger lidt rund på siten vil du givet finde flere gode artikler som kan
> nyttige for en nybagt riffeljæger.

Ja, ham Mogens er vist lidt grøn i det. Jeg hører at han lige har købt
riffel, men har ikke fået den endnu.
Det var vist noget med at politiet lige skulle granske hans straffeattest
først.
Det tog en lille uges tid.
Knæk og bræk til Mogens og hans nye riffel.

mvh MX