Desperado hos orange
Fra : Georg

Dato : 03-03-04 15:36

Hmm. Så har man prøvet det med. At skulle opsige et skuffe monoabonnement
hos Orange. Fyren jeg talte med kunne oplyse mig om, at jeg skam var
"trumfkunde" og så begyndte han at remse en masse fordele op, og om jeg nu
også var helt sikker på opsigelsen. blablabla, men jeg bad ham om at opsige
det, og fortalte ham, at jeg ikke var interesseret. Men han virkede desperat
for at holde på en kunde.

Georg

Fra : Peter & Louise

Dato : 03-03-04 23:50

Ja jeg har snakket med flere, som når de har prøvet at opsige deres
abonnement, er blevet tilbudt helt vilde minutpriser (under 70 øre pr minut,
intet abonnement og så behøver de sgu ikke engang betale på nettet) så de
vil åbenbart rigtigt gerne beholde de kunder de har!!
mbh Peter

Fra : Per

Dato : 04-03-04 14:12

Det er korrekt, er du orange kunde har de et abonnement der hedder Orange
Simple. Deter uden abb. og med lave minut og sms priser.

Du får kun tilbudt dette abb. når du opsiger dit almindelige orange abb.

Med andre ord, så tager Orange røven på alle dem der er almindelige kunder
for ellers ville man kunne tilmelde sig orange simple på deres hjemmeside.

mvh Per