billigt hostel i Prag...
Fra : sunsite.dk

Dato : 03-03-04 12:38

hejsa!

er der nogen der kan anbefale et billigt hostel i Prag i påsken??? Det skal
være rent og pænt.. men behøver ikke være overdådigt... også sikkert...

hvad skal man forvente det koster pr. nat?

skal det bestilles over nettet forinden... er det bedst?

håber på masser af svar..

Fra : Preben Andersen

Dato : 03-03-04 14:09

"sunsite.dk" <jto@egdatainform.dk> wrote in message
> [...]
>
> hvad skal man forvente det koster pr. nat?
>
> skal det bestilles over nettet forinden... er det bedst?

Prøv på www.hotels.com

mvh
Preben

Fra : Kbh´s amt

Dato : 03-03-04 18:10

www.andel3w.dk/antuser/danish/default.htm

Prøv denne adresse. Unge danske studerende i Prag. De yder god og hurtig
service via "nettet". Bare spørg løs.
En fan af byen

Fra : Sidse

Dato : 04-03-04 20:46

http://www.abclodging.com/unterkunft/hotels/hotel_madona.asp

Her boede jeg selv i januar måned, det er et lille familie foretagende,
rigtig huggeligt,
det kan jeg da godt anbefale!! der er stor forskel på værelsernes stand,
men de er ok.
det ligger 3 stoppesteder med sporvognen fra Museum, så det er
da ok centralt.

sidse

Fra : Jan Tovgaard

Dato : 06-03-04 11:38

er knap 500 danske kroner for en dobbeltværelse ikke
lidt dyrt i Prag??!

Fra : John

Dato : 06-03-04 11:59

"Jan Tovgaard" <jantovgaard@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> er knap 500 danske kroner for en dobbeltværelse ikke
> lidt dyrt i Prag??!

Tja... nu er det kun omkring 375 kroner for et dobbeltværelse. Billigt er
det ikke men urimelig dyrt er det heller ikke, og Prag 4 er heller ikke det
værste sted at blive parkeret i Prag - man er hurtig inde i centrum.

Mvh

John

Fra : StineB

Dato : 10-03-04 09:14

"sunsite.dk" skrev d. 03-03-04 12:38 dette indlæg :
> [...]
sikkert...

> hvad skal man forvente det koster pr. nat?
>
> skal det bestilles over nettet forinden... er det bedst?

Prøv penzion@penzion.cz - der er billeder af lejlighederne på deres
hjemmeside.
DK. 125,- pr. nat, lejligheder fra 2-8 personer, mulighed for morgenmad
for 100 kc. p.p. Det er lejligheder med bad og lille køkken og det
ligger centralt, der er kort på hjemmesiden. Vi skal derned til sommer.
OBS at det er billigt at rejse derned med tog - vi er 4 voksne og 2 børn
og vi skal betale kr. 3300 retur - så kan det ikke betale sig at køre
selv. Det skulle være muligt at køre om natten, hvis man rejser fra
Sverige. Det skulle også være lidt billigere - men jeg er først i gang
med at finde den svenske jernbane på nettet, så jeg ved ikke endnu om
det er rigtigt.
Hvis I kører i bil skal I sørge for at få bilen parkeret i en
parkeringskælder, ellers kan I regne med indbrud eller biltyveri. Køb
"tageskarte" - ca. dkr. 10 pr. dag - så kan i køre ubegrænset i metro og
sporvogne.

http://www.kandu.dk/