Alcatel 735..
Fra : Henning Holm

Dato : 03-03-04 03:28

Jeg har denne udmærkede telfon,og er ovenud tilfreds med den,især
telefonbogen,med register for både fastnet,mobil,og arbejde-numre......
Men Jeg ville gerne have de billeder ,Jeg har taget overført til min PC,og
da Jeg ikke har IR på min PC,har prøvet at sende dem,til min
E-mail-adresse,men de kommer ikke igennem,kan ikke lige se i
manualen,hvordan man ellers gør,udover at sende dem til en anden mobil,som
MMS....
nogen der har et tip...?

--
Allig8or
Allig8or125@hotmail.com

Fra : Ukendt

Dato : 03-03-04 05:35

Det handler om dit teleselskab, hvis dine MMS'er ikke når frem. Jeg gætter
på at du har Telia?
Jeg har det samme problem med MMS til email, men jeg har ikke haft tid til
at ringe til dem endnu.
Hvis du køber dig et USB kabel har du forbindelse til din computer. Via
denne forbindelse kan du administrere kontaktpersoner, lyde, billeder,
ikoner osv. Alt!
Min OT 735 blev købt i lørdags, og jeg er ligesom dig meget tilfreds.

Fra : Henning Holm

Dato : 04-03-04 05:53

"Pindarm" <.> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikoner osv. Alt!
> Min OT 735 blev købt i lørdags, og jeg er ligesom dig meget tilfreds.
Hej og Tak for svar,men Jeg har nu TDC,og det kan da godt være,et
usbkabel,var en god ide....

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-04 07:35

Hej igen Henning

Det er nok det nederste sæt på denne side, vi snakker om til dig:
http://www.my-onetouch.com/worldwide/com/products/phones/ot735/specs/accessories/