Hvilken mailclient til IMAP?
Fra : FDJ

Dato : 02-03-04 19:11

Hej allesammen...

Håber her er nogle som kan hjælpe mig med at finde frem til en god og
brugervenlig client til brug for IMAP.

Kan egentlig godt lide at arbejde med Outlook, men synes der er for
mange huller, så hvis det er muligt at finde en client med de samme
muligheder og et lignende interface (eller hvad det nu hedder?), ville
jeg blive glad.

Kan det lade sig gøre at benytte et fælles adressekartotek både på ens
mail-client samt webmail, når man bruger IMAP?

På forhånd tak for hjælpen.

Finn

Fra : Britt Malka

Dato : 02-03-04 21:09

FDJ <fnif@hhknet.dk> skrev:

>Håber her er nogle som kan hjælpe mig med at finde frem til en god og
>brugervenlig client til brug for IMAP.

PocoMail, som vi er videreforhandlere af, kan IMAP, men hvor god den
er til det, tør jeg ikke sige. Vi har kun selv POP3. Programmet kan
prøves gratis i 30 dage, så kan du jo selv se, om det er noget for
dig.

www.pocomail.com eller www.malka.it/programs/poco

>muligheder og et lignende interface (eller hvad det nu hedder?)

Brugerflade

--
Britt Malka
Tilmeld dig nyhedsbrev og få gratis ebog om html - http://www.tips-og-tricks.com/ebog.html

Fra : FDJ

Dato : 02-03-04 22:57

Kan man importere fra en webmail til Pocomail i forbindelse med IMAP?

Dette er ret afgørende for mig som bruger.

Finn

Fra : Britt Malka

Dato : 03-03-04 11:46

FDJ <fnif@hhknet.dk> skrev:

>Kan man importere fra en webmail til Pocomail i forbindelse med IMAP?

Kan du eksportere din webmail?

PocoMail kan importere følgende formater:

Outlook Express, Netscape, Eudora, Pegasus enkeltbesked arkiver, EML
filer eller andre RFC 822 kompatible e-mail-programmer.

Brug Netscape import til at importere DOS/Windows RFC 822 mailbokse
eller standard Unix mailbokse.

Fra : Tonny

Dato : 04-03-04 11:52

Mozilla er et godt alternativ og fungere rigtig godt med IMAP.

Tonny