Webcam til Mac?
Fra : Nik

Dato : 02-03-04 13:30

Hola!!!

Skal til at købe et cam; men der står på Logitechs site at Logitech®
QuickCam® Express ikke har drivere til Mac??? Kan man fuske sig vej
omkring dette, så man alligevel kan bruge det til Yahoo messenger??? De
cam's der har drivere til Mac, er jo desværre lige en tak dyrere???

Eller kender andre til cam's der er til at betale, som dur til Mac?

Jeg kører OS X-jaguar...

Mvh
Nikolaj
nik@galestreger.dk

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 02-03-04 14:42

Nik <nik@olaj.dk> wrote:

> [...]
> omkring dette, så man alligevel kan bruge det til Yahoo messenger??? De
> cam's der har drivere til Mac, er jo desværre lige en tak dyrere???

Check listen "Supported Cameras" på Macam's hjemmeside;
<http://webcam-osx.sourceforge.net/>

> Eller kender andre til cam's der er til at betale, som dur til Mac?

iSight!
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 03-03-04 08:05

Nik <nik@olaj.dk> wrote:

> [...]
> cam's der har drivere til Mac, er jo desværre lige en tak dyrere???
>
> Eller kender andre til cam's der er til at betale, som dur til Mac?

Hvis din Mac kan håndtere et iSight, skal du købe det - uden diskussion.

I aften skal jeg og en fra mediamac teste 15 forskellige USB cams til
OSX, så måske bør du vente på resultatet.

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling