Hundehoveder, hængerøve....
Fra : Henrik V.H.

Dato : 02-03-04 11:45

Er der ikk en eller anden der kan hele Egon Olsens skideballe, og gerne
skrive den ind her.

Henrik

Fra : Thomas

Dato : 02-03-04 12:51

"Henrik V.H." <td253@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der ikk en eller anden der kan hele Egon Olsens skideballe, og gerne
> skrive den ind her.
>
> Henrik

Er den skideballe nogensinde éns 2 gange? Jeg kan godtnok ikke lige
hjælpe med det...

Mvh. Thomas

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 03-03-04 23:38

"Thomas" <thomas.elbo@REMOVEmail.dk> skrev i en meddelelse

> Er den skideballe nogensinde éns 2 gange? Jeg kan godtnok ikke lige
> hjælpe med det...

Hundehoveder og hængerøve, lusepustere og skidesprællere, amatører, elendige
socialdemokrater...

Mere kan jeg faktisk ikke huske, kan anbefale din lokale Blockbuster, de har
SVJV en del af serien stående.

Fra : Devast8or

Dato : 03-03-04 23:49

C. H. Engelbrecht wrote:
> "Thomas" <thomas.elbo@REMOVEmail.dk> skrev i en meddelelse

Jo, jeg mener du har ret at det ikke er det samme han siger alle film.

> Hundehoveder og hængerøve, lusepustere og skidesprællere, amatører,
> elendige socialdemokrater...

Der er vist også noget med en fugtig karklud.

Devast8or

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-04 08:12

"Henrik V.H." <td253@hotmail.com> wrote in message
> Er der ikk en eller anden der kan hele Egon Olsens skideballe, og gerne
> skrive den ind her.
>
> Henrik

Der findes denne glimrende side om Olsen banden
http://www.gyldenvang.dk/ReneBG/start.htm

jens

Fra : Rune Zedeler

Dato : 04-03-04 18:36

jens wrote:

> Der findes denne glimrende side om Olsen banden
> http://www.gyldenvang.dk/ReneBG/start.htm

Takker.
Fra siden:

Egons favoritudtryk:
"Det var I længe om"
"Jeg har en plan"
"Ti dog stille, sindssyge kvindemenneske"
"Olsen var navnet"
"Nej, nej, nej"
"Ikke engang det kunne i klare!"
"Ska vi så komme igang"