Filmarrangement i Aalborg m. Jakob Stegelm~
Fra : Christian Hedegaard

Dato : 01-03-04 20:43

På fredag (d. 5. marts) dedikerer BioTex - de studerendes filmklub i Aalborg
og Biffen Aalborg en hel aften til de såkaldte B-film, som måske ikke er så
dårlige endda. Den efterhånden legendariske Troldspejls-vært, Jakob
Stegelmann, vil nemlig fortælle om hvorfor monster- og splatter-film er så
absolut seværdige. Jakob S. har valgt filmene ud, så der er lagt op til en
forrygende aften med blod, splat, gys og gru.

Program
17.00 Dørene åbnes
18.00 Stegelmann fortæller om b-film og aftenens film.
ca. 20.00 Den første film starter.

Sted:
Aalborgs største biografsal - plads til 450
Symfonien (hjørnet af Kajerødgade og Kjellerupsgade)
9000 Aalborg

Film:
Night of the Living Dead (16mm)
- USA 1968
- Instr.: George A. Romero

Godzilla vs Mechagodzilla (16mm)
- Japan 1974
- Instr: Jun Fukuda

Zombie Flesh Eater (35mm)
- Italien 1979
- Instr: Lucio Fulci

Pris:
Billetter koster kun 20 kr. for medlemmer af Biotex og 50 kr. for
ikke-medlemmer.
De kan købes på Studenterhuset, hos Studentersamfundet på fib. 15 og i
døren.
Der kan købes slik og drikkevarer under hele arrangementet. Desuden serveres
der sandwich som aften-bespisning.

Se mere info på www.biotex.aau.dk

Fra : Sune

Dato : 01-03-04 20:49

ARGH!

Fra : Morten DH

Dato : 02-03-04 09:08

"Sune" <apr2003@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> ARGH!

Ja min postnummer synes pludselig også alt alt for lavt

Fra : ThomasS

Dato : 02-03-04 11:40

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev i en meddelelse
> "Sune" <apr2003@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
>
> Ja min postnummer synes pludselig også alt alt for lavt

Der har i sgu' godt af i Københavner-snuder!!!

For én gangs skyld er det ikke på djævle-øen der hele foregår!

HA-HA!!!

/ThomasS

P..s her er en smiley:

Fra : Sune

Dato : 02-03-04 12:01

On Tue, 2 Mar 2004 09:07:45 +0100, "Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> wrote:

>Ja min postnummer synes pludselig også alt alt for lavt

Det var nu mere fordi at posteren ikke har fattet at dette ikke er en opslagsgruppe jeg skrev ARGH!

Mvh
Sune

Fra : ML-78

Dato : 02-03-04 12:34

Sune skrev:

> Det var nu mere fordi at posteren ikke har fattet at dette ikke er en
opslagsgruppe jeg skrev ARGH!

Indlægget var da yderst relevant i denne gruppe. Jeg ser ikke noget galt
i at informere om sådanne arrangementer, især ikke når det drejer sig om
de lidt mere "skæve" af slagsen.

ML-78

Fra : Sune

Dato : 02-03-04 12:47

On Tue, 2 Mar 2004 12:33:34 +0100, "ML-78" <dsl79866@NOSPAMvip.cybercity.dk> wrote:

>Indlægget var da yderst relevant i denne gruppe.

Ja da.

Men 'man' har nu engang vedtaget at opslag skal foregå i dk.opslag.
Desuden er det også et køb/salg opslag,

Mvh
Sune

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 02-03-04 12:49

Sune skrev:

> Men 'man' har nu engang vedtaget at opslag skal foregå i dk.opslag.
> Desuden er det også et køb/salg opslag,

Pjat. Gruppen her har tradition for at være rummelig.

--
Mvh. Peter | http://filmsvar.dk | http://filmnet.dk |
"Son, when you participate in sporting events, it's not whether you win

Fra : Sune

Dato : 02-03-04 13:09

On Tue, 2 Mar 2004 12:49:12 +0100, "Peter Bjerre Rosa" <usenet@filmsvar.dk> wrote:

>Pjat. Gruppen her har tradition for at være rummelig.

Pjat

Du/i kan ligeså godt indrømme at i synes det er iorden med det opslag fordi i æælsker Jakob
Stegelmann.

Længere er den vist ikke.

Mvh
Sune

Fra : Lars Funck

Dato : 02-03-04 13:38

> Du/i kan ligeså godt indrømme at i synes det er iorden med det opslag
fordi i æælsker Jakob
> Stegelmann.

Han er da også lækker

MVH

Lars

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 02-03-04 11:54

"Christian Hedegaard" <(remove)hede@anarki.dk> writes:

> 18.00 Stegelmann fortæller om b-film og aftenens film.

Stegelmann er genial til at fortælle. For nogle år siden holdt han et
tilsvarende foredrag arrangeret af TÅGEKAMMERET på det
naturvidenskablige fakultet i Århus. Det var fantastisk.

Så det kan klart anbefales at tage til det arrangement, også selvom
man komme langvejs fra. Det er jo en fredag, så sov ud i toget på vej
hjem.

Mvh Trine, som desværre skal til julefrokost

http://www.triane.dk, billig og god overnatning i Nordjylland
Spændende butik med stort udvalg i kurve og sæsonpynt

Fra : Jim Andersen

Dato : 02-03-04 12:05

Christian Hedegaard wrote:
> [...]
> Troldspejls-vært, Jakob Stegelmann, vil nemlig fortælle om hvorfor
> monster- og splatter-film er så absolut seværdige.

Lyder som en live-version af Mystery Science Theater

/jim

Fra : Freiheit

Dato : 02-03-04 14:47

"Christian Hedegaard" <(remove)hede@anarki.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> døren.
> Der kan købes slik og drikkevarer under hele arrangementet. Desuden

Kan man bestiller billetter nogen steder, via nettet eller telefon, eller er
det bare først til mølle? Det er lidt svært for os der har meget langt til
Ålborg at skulle afhente en billet i studenterhuset.

Fra : /Ole

Dato : 02-03-04 16:20

"Freiheit" <ulstrup90@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> det bare først til mølle? Det er lidt svært for os der har meget langt til
> Ålborg at skulle afhente en billet i studenterhuset.

Jeg bor selv i Aalborg og regner med at købe billet i indgangen, jeg tror
sgu ikke de får udsolgt i symfonien, den er stor, men man ved selvfølgelig
ikke...

De havde et lignende arrangement (også i Symfonien) med Ole Michelsen
umiddelbart efter han stoppede på Bogart, hvor han, ud over at tale om sin
egen karriere (hvilket var ganske underholdende), også viste den amerikanske
film (ikke franske) "In the Bedroom"... med en efterfølgende analyse. Thomas
Vinterberg var også til stede, dog tavs og betalende ganske som os andre...
Der købte jeg billetter i døren og der var stadig omkring 40-50 pladser
ledige. Så mon ikke det er chancen værd... vurdér selv - ellers er der også
andre ting at foretage sig i Aalborg...

/Ole

Fra : Jesper

Dato : 02-03-04 23:07

Christian Hedegaard <hede@anarki.dk> wrote:

> [...]
> døren.
> Der kan købes slik og drikkevarer under hele arrangementet. Desuden serveres

Konongodt program, sikkert også et godt publikum!
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Christian Hedegaard

Dato : 03-03-04 06:30

der er plads til 450 mennesker i salen og jeg tør godt sætte en kasse tuborg
på højkant på at der ikke bliver udsolgt.... Aalborg er ret provinsiel hvad
kulturelle arrangementer angår!

Fra : Jesper

Dato : 03-03-04 16:15

> [...]

> på højkant på at der ikke bliver udsolgt.... Aalborg er ret provinsiel hvad

Nåja det er jo problemet når man lægger den slags arrangementer derude
mellem Østre Plovfue og Søndre Kartoffelrække

global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 03-03-04 21:06

Christian Hedegaard skrev:

> På fredag (d. 5. marts) dedikerer BioTex - de studerendes filmklub i
> Aalborg og Biffen Aalborg en hel aften til de såkaldte B-film, som
> måske ikke er så dårlige endda.

Hvor mange her fra gruppen har tænkt sig at komme? Det kunne være
hyggeligt lige at hilse på folk. Jeg selv vil nemlig benytte lejligheden
til at tage et smut til Jylland.

--
Mvh. Peter | http://filmsvar.dk | http://filmnet.dk |
"Argh! Det sker bare ikke, det her, Lars Krimi!"