avi. filer?
Fra : otn

Dato : 01-03-04 18:14

Jeg har en stump film i avi. format - men kan ikke se den. Quicktime
mangler ét eller andet som jeg ikke kan finde nogen steder. En "ren"
avi. player til mac kan
jeg heller ikke finde .0(

FB angiver flg.: type:VfW, creator: TVOD

Kan nogen hjælpe - også gerne med links til sider der omhandler "film på
mac"

TIA

otn

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 01-03-04 18:19

In article <1g9zee0.8yfu3u3w67y8N%otn@stofanet.dk>, otn wrote:
> [...]
>
> FB angiver flg.: type:VfW, creator: TVOD
>
> Kan nogen hjælpe - også gerne med links til sider der omhandler "film på

Brug mplayer til OSX

JonB

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 01-03-04 19:27

otn <otn@stofanet.dk> wrote:

> [...]
>
> FB angiver flg.: type:VfW, creator: TVOD
>
> Kan nogen hjælpe - også gerne med links til sider der omhandler "film på

Hmm... såfremt du bruger Mac OS X er der flere muligheder:

http://www.macupdate.com/info.php/id/10784
http://www.macupdate.com/info.php/id/5758
http://www.macupdate.com/info.php/id/10758

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 03-03-04 00:35

René Frej Nielsen <spam@rfn.dk> wrote:

> Hmm... såfremt du bruger Mac OS X er der flere muligheder:
>
> http://www.macupdate.com/info.php/id/10784
> http://www.macupdate.com/info.php/id/5758
> http://www.macupdate.com/info.php/id/10758

Jeg har ikke lige tjekket dine links René, men vil bare lioge anføre, at
der findes en afspiller til Mac, som også håndterer .avi
Den hedder VLC* (og er netop kommet i en ny version, skriver enten
mediamac.dk eller macnyt.dk). Jeg kan ikke huske linket i hovedet.
Den tidligere version virkede fint her på Mac OS 10.2.8.

* VeryLowCost hedder den vel næppe, men den er gratis :)

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Rene Frej Nielsen

Dato : 03-03-04 01:29

> [...]
> mediamac.dk eller macnyt.dk). Jeg kan ikke huske linket i hovedet.
> Den tidligere version virkede fint her på Mac OS 10.2.8.

Den er blandt de ovenstående links...

> * VeryLowCost hedder den vel næppe, men den er gratis :)

VideoLAN Client hedder den faktisk

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 03-03-04 23:31

Rene Frej Nielsen <spam@rfn.dk> wrote:

> Den er blandt de ovenstående links...

OK. Og undskyld, René, at jeg ikke lige kiggede efter. MacSoup offline +
ISDN forbindelse = dovenskab :)

> VideoLAN Client hedder den faktisk

Tak for oplysningen, det andet navn var min egen mnemoteknik.

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen