Manus til "Lystløgneren" udbydes til salg
Fra : pjm

Dato : 29-02-04 21:46

I 1950 udkom Martin A. Hansens berømte bog, "Løgneren",
et hovedværk i forfatterens forfatterskab.

Nu udbydes filmmanuskriptet til "Lystløgneren", et manus bygget over
fantasten, den såkaldte forfatter og redaktør, Ole Hans Jensen,
kendt for sine mange groteske løgne i bøger og på diverse debatfora.

Som det måske vil vides, har Ole Hans Jensen og hans ekko,
nikkedukken Britt Bartenbach, i januar 2004 barslet med noget,
de kalder en bog. "Hvem var fjenden", hedder genistregen.

I bogen påstår de at føre beviser for, at Jane Horney ikke døde
i 1945, men først i 2003. Også, at hun havde en datter, der fødtes
i august 1945. Randi Hamilton skulle hun hedde. Og af hende påstås
der at være et par billeder i bogen. Men ingen beviser for, at de
er af Jane Horneys datter. Heller ikke, hvor billederne stammer
fra. Denne datter skulle således, 14-15 år gammel, have gået på
et navngivet gymnasium, men det afvises af gymnasiet. På det
tidspunkt gik kun drenge, og ingen 14-15-årige.

De to såkaldte forfattere påstår også at føre beviser for,
at det indbildte Rostock-møde i 1945, forud for 2. verdenskrig,
fandt sted. Flere andre begivenheder påstår de at kunne føre
beviser for.

Men ingen steder i bogen fremlægges de lovede beviser. "Beviserne"
består udelukkende af påstande fremført af forfatterne selv.

Kun henvendelse fra seriøse interesserede, der kan stille en
forhåndsgaranti på 2 mio. kr., ønskes.

Kontakt venligst
Preben Juul Madsen
forfatter, DF, journalist, DJ
Medlem af Dansk Pen

Fra : Steen

Dato : 29-02-04 23:30

Hvor vil du egentligt hen med alt det vrøvl?

Steen

Fra : pjm

Dato : 01-03-04 01:54

"Steen" <steen_bj@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvor vil du egentligt hen med alt det vrøvl?
>

> Steen

Stod der ikke kun seriøse henvendelser!

pjm

Fra : -V-

Dato : 01-03-04 02:02

pjm wrote:
> "Steen" <steen_bj@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Stod der ikke kun seriøse henvendelser!

For det første er din originale post tæt nok på at være uforståelig til at
kunne klassificeres som 'vrøvl'.

For det andet hører den til i en markedsgruppe og ikke her.

-V-

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 01-03-04 08:29

-V- skrev:

>For det første er din originale post tæt nok på at være uforståelig til at
>kunne klassificeres som 'vrøvl'.
>
>For det andet hører den til i en markedsgruppe og ikke her.

Tror du ikke bare, det er Mosegrisen, der er på spil igen?
--
Niels Søndergaard

Besøg Bøfsiden: http://www.titlevision.dk/boeuf.htm
Suveræn samling af sproglige smuttere

Fra : David T. Metz

Dato : 01-03-04 09:59

Niels Søndergaard wrote:

> Tror du ikke bare, det er Mosegrisen, der er på spil igen?

Nej, det er preben - runner up til mosefundet:
www.kafka.dk

David

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 01-03-04 10:31

Således skrev Niels Søndergaard <ns@post.cybercitypunktumdk> i
dk.kultur.film Mon, 01 Mar 2004 08:28:37 +0100:

>Tror du ikke bare, det er Mosegrisen, der er på spil igen?

Niks, selvom det kunne se bekendt ud.

Ole Hans Jensen havde et indlæg tidligere på måneden hvor han
efterlyste filminstruktører til filmatisering af den dersens
Horney-bog.

Hvorfor pjm så vælger at promovere ohjs projekt ved at tilsyneladende
at gøre grin med den herinde, går så over min forstand.

Fut til netiketten.

Knud
--
He's DEAD, Jim. You grab his tricorder, I'll get his wallet.