Andet multimedie
bentjuul 3670
@ i Illustrator CS?
Fra : Villy Erichsen

Dato : 29-02-04 15:56

Jeg kan ikke finde @ i Illustrator CS.
Mac OS 10.3.2 dansk.
I de andre CS programmer virker alternativ og asterix (som er default
Mac kombination) - ikke i Illustrator???????

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen

Fra : Morten Lind

Dato : 29-02-04 16:42

Villy Erichsen <spam@hammel-by.dk> wrote:

> Jeg kan ikke finde @ i Illustrator CS.
> Mac OS 10.3.2 dansk.
> I de andre CS programmer virker alternativ og asterix (som er default
> Mac kombination) - ikke i Illustrator???????

Hej Villy....

Du skal i menulinien>Type>Glyphs, og derfra kan du indsætte @

Hej fra
Morten

Fra : Villy Erichsen

Dato : 29-02-04 18:22

In article
<1g9xfmb.143rg6flxfmemN%fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com>,
Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> Hej Villy....
>
> Du skal i menulinien>Type>Glyphs, og derfra kan du indsætte @

Det ved jeg godt - men det er sgu da alt for besværligt - når nu de
andre CS programmer kan på den gode gammeldags måde

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 29-02-04 19:03

Villy Erichsen skrev:

> I de andre CS programmer virker alternativ og asterix (som er
> default Mac kombination) - ikke i Illustrator???????

Det må være et specielt Mac-problem så. Her på WinXP virker
Alt Gr + 2 fint og også i Illustrator CS.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Villy Erichsen

Dato : 29-02-04 21:37

In article <Xns949EC1BBA144B.thomas@madsen.tdcadsl.dk>, Thomas G.
Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote:

> Det må være et specielt Mac-problem så. Her på WinXP virker
> Alt Gr + 2 fint og også i Illustrator CS.

Det er det helt afgjort - og da jeg ikke gider rode med musen når man
lettere kan bruge tastaturet - fandt jeg frem til at man skifte
tastaturlayout til amerikansk (æbleknappen+ordmellemrum) skift+2 giver
en "@" derefter (æbleknappen+ordmellemrum) så er man tilbage til dansk
og kan skrive videre.

"@" findes overhovedet ikke i det danske tastaturlayout.

Men mon ikke det er rettet når den danske udgave af CS kommer.

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen

Fra : Villy Erichsen

Dato : 29-02-04 21:43

In article <290220042137101045%spam@hammel-by.dk>, Villy Erichsen
<spam@hammel-by.dk> wrote:

> "@" findes overhovedet ikke i det danske tastaturlayout.

Altså kun i Illustrator CS

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 29-02-04 21:49

Villy Erichsen skrev:

> "@" findes overhovedet ikke i det danske tastaturlayout.

Jeg kører med dansk tastaturlayout på en engelsk WinXP og engelsk
Illustrator CS.

--
Hilsen
Madsen