Apple Store San Francisco
Fra : Henrik Münster

Dato : 29-02-04 15:46

Har I set billederne fra Apple Store San Francisco, der åbnede lørdag?
<http://www.apple.com/retail/sanfrancisco/gallery.html>
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 29-02-04 17:30

> Har I set billederne fra Apple Store San Francisco, der åbnede lørdag?
> <http://www.apple.com/retail/sanfrancisco/gallery.html>

Ja, det ser godt nok lidt anderledes ud i forhold til september måned,
hvor jeg var derovre:

http://gallery.rfn.dk/usatur2003/IMG_0416

Jeg så istedet butikken i "The Grove" i Los Angeles. En flot butik, men
vist knap så stor:

http://gallery.rfn.dk/usatur2003/IMG_0839 (og 12 billeder frem).

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Jens

Dato : 29-02-04 18:52

> Har I set billederne fra Apple Store San Francisco, der åbnede lørdag?
> <http://www.apple.com/retail/sanfrancisco/gallery.html>

Når jeg handler i så flotte butikker nages jeg af en fornemmelse af, at
jeg betaler for meget for varen

/ Jens
--
A: Maybe because some people are too annoyed by top-posting.
Q: Why do I not get an answer to my question(s)?

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 02-03-04 00:41

> Har I set billederne fra Apple Store San Francisco, der åbnede lørdag?
> <http://www.apple.com/retail/sanfrancisco/gallery.html>

Ja, nu har jeg. Bliver dine Appleaktier ikke lidt svage i koderne,
Henrik?
Der er ikke en eneste kunde i butikken. Heller ikke noget personale. Det
lover ikke godt

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Henrik Münster

Dato : 02-03-04 23:39

Mich. Ottosen <MichspostIKKE@puttekasse.invalid> wrote:

> Ja, nu har jeg. Bliver dine Appleaktier ikke lidt svage i koderne,
> Henrik?
> Der er ikke en eneste kunde i butikken. Heller ikke noget personale. Det
> lover ikke godt

Det er billederne FØR åbningen. Du skal selvfølgelig gå videre til næste
galleri og se billederne efter åbningen. Der er lidt mennesker på.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 03-03-04 00:13

> Det er billederne FØR åbningen. Du skal selvfølgelig gå videre til næste
> galleri og se billederne efter åbningen. Der er lidt mennesker på.

Høh, høh, det opdagede jeg da allerede i går aftes, da jeg klikkede på
'knappen til næste'.
Men så var det blevet for sent at sende mere her.

Grinede dog meget af, at Apple vælger at vise ti billeder på den første
side uden et levende menneske. Det _er_ da tankevækkende :)

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Christian Bech

Dato : 03-03-04 11:34

Mich. Ottosen <MichspostIKKE@puttekasse.invalid> wrote:

> Men så var det blevet for sent at sende mere her.

Var internettet aftenlukket?

--
Christian

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 03-03-04 23:31

Christian Bech <nospam@ebbesen.mail.dk> wrote:

> Var internettet aftenlukket?

Jep, det lukker lige efter midnat.

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Henrik Münster

Dato : 03-03-04 21:13

> [...]

> Grinede dog meget af, at Apple vælger at vise ti billeder på den første
> side uden et levende menneske. Det _er_ da tankevækkende :)

I Apples nyhedsbrev var der faktisk henvisning til side to. Men jeg
regnede med, at I intelligente personer her i gruppen ville have det
hele med. Derfor henviste jeg til første side. Så det er min skyld og
ikke Apples.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 03-03-04 23:31

> [...]
> regnede med, at I intelligente personer her i gruppen ville have det
> hele med. Derfor henviste jeg til første side. Så det er min skyld og

Du behøver ikke regne mig med til de intelligente.
Så det er i allerhøjeste grad din skyld

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen