karaoke på dansk
Fra : Kenneth

Dato : 28-02-04 09:59

er der nogen her der ved hvor man på nettet kan finde karaokefiler på dansk.
hilsen Kenneth

Fra : Martin

Dato : 28-02-04 16:09

"Kenneth" <kenneth.hougaard@mail.dk> wrote in message news:<40405879$0$170$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> er der nogen her der ved hvor man på nettet kan finde karaokefiler på dansk.
> hilsen Kenneth

Ja, det vil jeg også meget gerne vide. Går ud fra du mener af typen
*.kar. Har selv ledt meget efter dem, uden at finde noget

Martin

Fra : Kenneth

Dato : 28-02-04 17:06

JUST PRÆCIS MEN OGSÅ MID. FILER HAR INTERESSE.
Kenneth

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 28-02-04 17:53

Kenneth <kenneth.hougaard@mail.dk> wrote:
> JUST PRÆCIS MEN OGSÅ MID. FILER HAR INTERESSE.

Kar filer er der så vidt vi ved ikke nogen der laver herhjemme - endnu, men
danske midifiler kan skaffes her

www.midispot.dk
www.midifiles.dk
www.musikforum.dk