Bjergkøbing Grand Prix...
Fra : Michel Mandix

Dato : 28-02-04 07:28

Hejsa alle... Jeg håber, der er nogen som kan hjælpe mig!

Jeg undrer mig over, hvem som lægger stemmer til i den danske udgave af BGP.

Jeg har regnet ud, at "Sophus Gundersen" har stemme af Vigga Bro, og at
"Fortælleren" er Helge Kjærulff-Schmidt, samt måske et par stykker mere...

Men findes der en komplet liste over hvem, der har lagt stemmer til hvem?
Eller er der blot nogle som ved det?

Håber at der er nogen som kan svare mig... På forhånd tak for hjælpen.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 28-02-04 09:21

> [...]
> Eller er der blot nogle som ved det?
>
> Håber at der er nogen som kan svare mig... På forhånd tak for hjælpen.

Benny Hansen
Claus Ryskjær
Dick Kaysø
Gunnar Nu Hansen
Harald Heide-Steen jr.
Helge Kjærulff-Schmidt
Ole Monty
Peter Kitter
Rolf Just Nielsen
Ulf Pilgaard
Vera Gebuhr
Vigga Bro
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Michel Mandix

Dato : 28-02-04 16:12

Jah, johh... Men hvem spiller hvem???

Fra : sniper_Nolight

Dato : 28-02-04 18:24

> Jah, johh... Men hvem spiller hvem???

mon ikke de hver især er flere end en, men jeg ved faktisk ikke lige hvem
der er hvem - meget længe siden jeg har set den.

Fra : Kurt Brixen

Dato : 29-02-04 13:01

On Sat, 28 Feb 2004 16:12:18 +0100, "Michel Mandix" <mandix@mail.tele.dk> wrote:

>Jah, johh... Men hvem spiller hvem???

Benny Hansen, Ludvig
Claus Ryskjær, Oliver O. Klapvold
Dick Kaysø, Josef Krukkeslikker / Robert Jydepot
Gunnar Nu Hansen, Speaker
Harald Heide-Steen jr., Emanuel Desperados
Helge Kjærulff-Schmidt, Speaker
Ole Monty, Theodor Fælgen
Peter Kitter, TV-reporter
Rolf Just Nielsen, Ben Redic Fy Fazan
Ulf Pilgaard, Rudolf Blodstrupmose / Halfdan Brun
Vera Gebuhr, Singelphøn-Glad
Vigga Bro, Sofus Gundersen

Kurt Brixen

Fra : Michel Mandix

Dato : 29-02-04 22:02

Tusind tak for hjælpen til alle, som har brugt tid på at finde svarene...
Det har været en stor hjælp...

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 28-02-04 19:08

Michel Mandix wrote:
> [...]
> hvem? Eller er der blot nogle som ved det?
>
> Håber at der er nogen som kan svare mig... På forhånd tak for hjælpen.

Jeg fandt denne her side på google, der er i det mindste nogen af dem:
url:http://www.cinemazone.dk/review.asp?id=1187&area=2

--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express's måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix: url:http://flash.to/oe-quotefix/

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 29-02-04 10:18

"Michel Mandix" <mandix@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
> Eller er der blot nogle som ved det?
>
> Håber at der er nogen som kan svare mig... På forhånd tak for hjælpen.

Sært nok, er filmen ikke at finde på imdb, ellers ville den jo være et
oplagt bud at finde ud af sådan noget. Er der nogen der ved om man på nogen
måde kan minde dem om at de har glemt den?

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : HKJ

Dato : 29-02-04 10:27

"Mikkel Selsøe Sørensen" <spamikl@post.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
nogen
> måde kan minde dem om at de har glemt den?

Selvfølgelig findes den på imdb: http://www.imdb.com/title/tt0073000/

Men der står kun de orginale norske stemmer.

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 29-02-04 12:55

"HKJ" <xx.hkj.xx@mailme.dk> wrote in message

> [...]
>
> Selvfølgelig findes den på imdb: http://www.imdb.com/title/tt0073000/
>
> Men der står kun de orginale norske stemmer.

Selvfølgelig! Jeg tænkte mig vist ikke lige om

Mikkel Selsøe Sørensen