Lille historie :-)
Fra : Thomas Neumann

Dato : 26-02-04 23:34

For nogle dage siden tog jeg netkortet ud af en pc'er. Resultat:
maskinen ville ikke starte. Løsning: at pille netkortet ud, så ind, så
ud, så ind, så genstart, så driver, så genstart, så opsætning.
Bare for et netkort. Ikke engang med netkortet monteres som tidligere,
ville maskinen køre. Fik dog tæmmet den til sidst.

Idag har jeg haft skilt min PowerMac G4 ad til atomer. Alle skruer var
ude, alle plastdele afmonteret. Alle pci-kort ude, cpu'en afmonteret m.m.

Efter at have kigget på alle de dejlige løsdele, samlede jeg maskinen og
fortsatte som før. Præcis som man burde kunne forlange af enhver maskine.

Dejlig godnat-historie hva!

Thomas
That's why I switched, and never will switch back!

Fra : mbi

Dato : 27-02-04 00:12

Thomas Neumann <spammers-will-be-prosecuted@neumann.dk> wrote:

> [...]
>
> Dejlig godnat-historie hva!
>

> Thomas
> That's why I switched, and never will switch back!
Tja... Jeg har sat min g4 til at spare strøm på batteriet ved at drosle
ned på CPU så fryser den fulstændigt. Og så kender jeg en som drejede så
skarpt på sit løbehjul, at han rørte jorden med hovedet... men rettede
op alligevel.

Fra : Thomas Neumann

Dato : 27-02-04 16:11

Og så kender jeg en som drejede så
> skarpt på sit løbehjul, at han rørte jorden med hovedet... men rettede
> op alligevel.

Se det er en god historie!

Thomas

Fra : Martin Agersted Jarl

Dato : 27-02-04 02:11

Thomas Neumann wrote:
> [...]
>
> Dejlig godnat-historie hva!
>

> Thomas
> That's why I switched, and never will switch back!

Og?