2 skærme og 1 TV på 1 kort ?
Fra : TC

Dato : 26-02-04 21:11

Hey NG

Jeg har brug for at tilslutte 2 monitors og 1 tv til min PC.
Det er vigtigt at TV-Out signalet er rigtigt godt til DivX og Xvid
film.
Da PC´en ikke skal bruges til spil er 3d ikke nødvendigt.
Jeg har læst at Matrox er godt til TV-Out og især hvis man tilslutter
det vha. RGB til scartstikket på TV´et.

Men hvilket kort skal jeg vælge eller hvordan skal det gøres ?

Fra : Ukendt

Dato : 28-02-04 13:35

"TC" <tcortsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> det vha. RGB til scartstikket på TV´et.
>
> Men hvilket kort skal jeg vælge eller hvordan skal det gøres ?

Hej
Matrox(som du har selv har bemærket) vil være et godt valg.
Du kan faktisk vælge mellem 2 kort
Parhelia og Millennium P750
Det anden er billige.
Kig lige her hvis du vil vide mere om dem
http://www.matrox.com/mga/products/home.cfm

MHV
Tomasz