Outlook 2002 - fletning til emails
Fra : Heidi

Dato : 26-02-04 17:18

Jeg er på arbejdet blevet sat på den opgave at finde ud af hvordan man
fletter til emails - altså man vælger nogle kontaktpersoner man vil
sende en email til, og så får de alle den samme mail.
Jeg har prøvet inde i Funktioner - Brevfletning, og der er også mulighed
for at flette til email, men når jeg vælger det mulighed, åbner den bare
i Word.

Nogen der kan hjælpe lidt på vej?

--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 26-02-04 17:11

On Thu, 26 Feb 2004 17:18:13 +0100, "Heidi" <xNOSPAMx@fjomp.com> wrote:

> [...]
>Jeg har prøvet inde i Funktioner - Brevfletning, og der er også mulighed
>for at flette til email, men når jeg vælger det mulighed, åbner den bare

Skal de andre modtagere kunne se hvem der også har modtaget emailen,
eller skal det ikke være muligt
Flemming Jacobsen

Fra : Heidi

Dato : 26-02-04 19:27

Thunderbird [7100] wrote:

> Skal de andre modtagere kunne se hvem der også har modtaget emailen,
> eller skal det ikke være muligt

Det har jeg faktisk ikke fået at vide - så det ville være rart med en
løsning på begge dele, hvis muligt

Fra : Heidi

Dato : 26-02-04 19:28

Heidi wrote:
> [...]
> Jeg har prøvet inde i Funktioner - Brevfletning, og der er også
> mulighed for at flette til email, men når jeg vælger det mulighed,

Jeg skulle måske lige nævne, at på hver kontaktperson er der angivet
nogle kategorier (nede i højre hjørne), og inden fletningen er det så
meningen at jeg skal filtrere visningen efter disse kategorier, sådan at
de relevante personer får de rigtige oplysninger (det er til udsendelse
af forskellige nyhedsbreve).