Problemer med Radeon 9800 Pro
Fra : Morten Christensen

Dato : 26-02-04 14:14

Jeg har lige skiftet mit gamle kort ud med et Mad View Geforce 9800 Pro, og
det fungerer fint...

Men nogle gange når jeg starter maskinen op, så kommer der ikke noget signal
til skærmen, eller også kommer der kun nogle mærkelige farver og figurer.
Når jeg så resetter et par gange, så virker det pludselig igen...

Nogen som har en idé om hvad der er galt? Skærmen er en Acer AL732 og det
bruger det DVI kabel som fulgte med til denne...

På forhånd tak!

--
Hilsen Morten Christensen

Fjern [REMOVE] hvis du vil svare direkte til min e-mail.

Fra : Morten Christensen

Dato : 26-02-04 17:32

> Jeg har lige skiftet mit gamle kort ud med et Mad View Geforce 9800 Pro,
og
> det fungerer fint...

Og der skulle selvfølgelig stå Radeon 9800 Pro og ikke Geforce

Fra : Bernhard Ege

Dato : 26-02-04 17:51

"Morten Christensen" <morten[REMOVE]@mopedgallery.dk> wrote in message
> [...]
det
> bruger det DVI kabel som fulgte med til denne...

Lyder for mig som om din strømforsyning er overbelastet og ikke kan
klare startstrømmen som din pc'er trækker. Dette går i dit tilfælde ud
over grafikkortet som tilsyneladende er følsomt over for det.

Hvis du kan, så prøv med en anden strømforsyning eller fjern strøm til
nogle harddiske/cdrom drev.

mvh Bernhard

Fra : Morten Christensen

Dato : 26-02-04 18:19

> [...]
> over grafikkortet som tilsyneladende er følsomt over for det.
>
> Hvis du kan, så prøv med en anden strømforsyning eller fjern strøm til

Det lyder underligt... Har nemlig lige skiftet den for et halvt år siden,
fordi den gamle ikke kunne følge med.... Men det tager jo ike lang tid lige
at prøve hvis det er

Fra : Martin Franch

Dato : 26-02-04 19:17

Nogen som har en idé om hvad der er galt?

Hej - måske står framerate højere end din skærm kan li´ ? Min TFT skærm kan
kun køre 60 hz i 1280 X 1024 og den ku ikke li at stå på 70 hz...

Mvh Martin Franch

Fra : Martin Franch

Dato : 26-02-04 22:08

Nogen som har en idé om hvad der er galt?

Hej - forresten så kan det hjælpe hvis du formaterer (!) og geninstallerer
XP... Du kan evt lave en ghost back up og gemme på et andet drev hvis det
ikke virker og så genskabe hele din opsætning...
Mvh Martin Franch