Active Card til Danske Bank
Fra : Martin Ammentorp

Dato : 26-02-04 11:23

Har i dag logget på Danske Bank m ActiveCard, som jeg modtog med posten
til morgen.

Pålog gik fint, første betaling gik fint - men Safari (eller andet)
låste ved forsøg på næste betaling.

Kontaktede kundeservice, som efter et stykke tid kunne fortælle, at det
var der nogle, som oplevede. Altså en bug i enten Java, Safari eller..

Hun gav mig flg. muligheder: Enten at sætte debuggeren i Safari til IE
5.2.2 eller at bruge udbakken (jeg foretrækker det sidste = færre
kodeindtastninger)

Ytrede min utilfredshed med at skulle betale 250,- for noget, som
tilsyneladende ikke virkede helt endnu.... har for øvrigt også skrvet
til Peter Straarup, og fået et pænt svar ang de 250,- kr. Min lokale
bankdirektør har siden tilbudt mig "en fornuftig løsning" (jeg betaler
for kortet, men får andre goder gratis)

Er der andre, som har oplevet det samme: Kun at kunne betale en ting ad
gangen?

venlig hilsen

Martin

--and don't forget to boogie

Fra : McJohn

Dato : 26-02-04 12:18

> Er der andre, som har oplevet det samme: Kun at kunne betale en ting ad
> gangen?
>
> venlig hilsen
>
> Martin

Hej Martin, jeg kører ikke danskbanks løsning men Sydbanks netbank. Jeg kan
godt lave flere betalinger, og det er enten ved at bruge Mozilla, safari
eller Netscape 7.1.

Det kunne måske tænkes at du skulle prøve at skifte browser. PS MS IE under
Sydbanks Netbank, er ikke noget anbefalingsværdigt.

Men McJohn's råd prøv først en anden browser.

Mvh
McJohn, husk minimum et æble om dagen.

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 26-02-04 18:34

Martin Ammentorp wrote:
> [...]
> til Peter Straarup, og fået et pænt svar ang de 250,- kr. Min lokale
> bankdirektør har siden tilbudt mig "en fornuftig løsning" (jeg betaler

Ja, og jeg blev tilbudt kortet gratis... - Det svarer jo godt til det,
jeg skrev i mit første indlæg omkring Danske Bank og deres nye 'service'
til os, - at man kunne få en individuel aftale....

> Er der andre, som har oplevet det samme: Kun at kunne betale en ting ad
> gangen?

Jeg har jo 'endnu' ikke X, så jeg har ikke prøvet, men jeg har d.d.
frarådet en anden at tilslutte sig den ordning.

mvh. Erik Richard

<KMLDenmark"NO"@netscape.net>

Fra : McJohn

Dato : 27-02-04 10:41

Til Erik

Hos Sydbank kan de muligvis få din OS 9 igang med netbank. Godt nok på
nøglekort.

Mvh
McJohn

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 27-02-04 21:15

Hejsa

Det véd jeg godt, jeg kender en ansat i Sydbank, som har fortalt mig
det, men bankmæssigt er jeg godt tilfreds med Danske Bank, så jeg re
ikke interesseret i at skifte bank bare for at få netbank.

mvh. Erik Richard