Maxi cd singler
Fra : EnjoyNews

Dato : 25-02-04 16:21

Er der nogen der ved hvor jeg kan købe singler (maxi cd'er) på nettet ?
brugte som nye..

Mvh Heidi

Fra : N. Christensen

Dato : 25-02-04 18:59

http://www.dendumangler.dk/

--

Fjern det el-drevne togsæt fra min e-mail-adresse hvis du vil kontakte mig.

Fra : El Grande

Dato : 25-02-04 20:13

Du kan også prøve:

http://www.id-music.com
http://www.soundstation.dk

Hvis du har visa (og råd), kan du prøve på
http://www.gemm.com
http://www.eil.com (overdrevent dyr, men til gengæld pålidelig og har næsten
alt internationalt)

eller hvis du vil satse lidt på auktioner, så er http://www.ebay.com en
mulighed

--
/el-grande
fjern minuset fra min mailadresse ved direkte svar

Fra : Uffe Holst

Dato : 25-02-04 20:26

In an article of 25 Feb 2000 El Grande wrote:

> http://www.eil.com (overdrevent dyr, men til gengæld pålidelig og har næsten
> alt internationalt)

eil.com er primært rettet mod samlere, dvs. dem der skal have den samme
single fem gange, fordi de er lavet i fem forskellige lande. Det afspejler
priserne i høj grad.

--
Uffe Holst

Fra : Allan Pedersen

Dato : 26-02-04 08:12

In article <403cbcba$0$1587$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, mh-
nyheder@mail.dk says...
> Er der nogen der ved hvor jeg kan købe singler (maxi cd'er) på nettet ?
> brugte som nye..
>
> Mvh Heidi

Jeg har en hel del brugte CD-maxier til salg på min hjemmeside:

http://www.kapland.dk/index2.html

Send mig en email, hvis du finder noget interessant.

Allan

Fra : EnjoyNews

Dato : 26-02-04 12:21

Tak for alle jeres svar!
Der er godt nogle rigtige gode sider imellem med rigtig mange singler..

Kender I så også nogle steder i KBH hvor man kan købe singler ..? brugte som
nye... ikke fona/fredgaard.. de har som regel kun lidt af det nye!

Mange tak for jeres hjælp.
Heidi

Fra : Uffe Holst

Dato : 26-02-04 14:13

In an article of 26 Feb 2000 EnjoyNews wrote:

> Kender I så også nogle steder i KBH hvor man kan købe singler ..? brugte som
> nye... ikke fona/fredgaard.. de har som regel kun lidt af det nye!

Sound Station på Gl. Kongevej. Men du skal nok ned i deres kælder, og det
skal man spørge om lov til. Og så bliver du set lidt an :)

--
Uffe Holst

Fra : EnjoyNews

Dato : 26-02-04 14:50

Ok *G*... den er måske lidt off-limits ?
Heidi

Fra : El Grande

Dato : 26-02-04 19:23

"EnjoyNews" <mh-nyheder@mail.dk> wrote in message
> Ok *G*... den er måske lidt off-limits ?
> Heidi

tjaaa... man får ikke bare lov til at gå derned sådan bare lige... men er
man først kommet der ned, er det et rent mekka

Fra : Uffe Holst

Dato : 27-02-04 09:01

In an article of 26 Feb 2000 El Grande wrote:

> tjaaa... man får ikke bare lov til at gå derned sådan bare lige... men er
> man først kommet der ned, er det et rent mekka

Men hans priser er også derefter. De priser, han har villet have for
nogen af de CD'ere, jeg var på jagt efter, var helt oppe omkring eil.com
priser. Og typisk kan man sagtens finde det langt billigere rundt omkring
på internettet.

Og med de kunstnere, som jeg kiggede efter, havde han nu ikke noget helt
vildt specielt. Men jeg var selvfølgelig også ved at være nået derud,
hvor man næsten bør indlægges for sin samlermani.

--
Uffe Holst

Fra : EnjoyNews

Dato : 27-02-04 12:28

He he Ja det lyder lidt sjovt...
Har de noget Dansk..? Ved du det ?

Fra : Uffe Holst

Dato : 27-02-04 13:20

In an article of 27 Feb 2000 EnjoyNews wrote:

> He he Ja det lyder lidt sjovt...
> Har de noget Dansk..? Ved du det ?

Jeg kunne forestille mig, at han har noget, men jeg ved det ikke. Jeg har
udelukkende kiggete på et par britiske bands, der havde min interesse, en
fransk ... øh ... musiker, der havde min brors interesse, og en
rædselsfuld, vist canadisk sangfuld, der har min svigerindes interesse.

--
Uffe Holst

Fra : Uffe Holst

Dato : 27-02-04 13:25

In an article of 27 Feb 2000 EnjoyNews wrote:

> He he Ja det lyder lidt sjovt...
> Har de noget Dansk..? Ved du det ?

Han har også en hjemmeside. Noget i stil med soundstation.dk, måske
med en bindestreg eller noget. Min samlermani er gået i dvale, så
jeg har hverken været forbi butik eller hjemmeside i mere end et år.
Om alt er kommet online, ved jeg ikke. Sidst jeg kiggede var der kun
ganske lidt.

--
Uffe Holst

Fra : EnjoyNews

Dato : 27-02-04 13:38

Nåååhh... ja den har jeg set før... Jeg undgik den vist lidt da jeg så
priserne og jeps! han holder så meget af sine cd'ere at de faktisk er
ret så dyre.. men skal man have dem sååå... og sådan er det jo!

Fra : Uffe Holst

Dato : 27-02-04 19:24

> [...]

> priserne og jeps! han holder så meget af sine cd'ere at de faktisk er
> ret så dyre.. men skal man have dem sååå... og sådan er det jo!

Det er priser på et internationalt samlerniveau. Nu kan jeg naturligvis kun
udtale mig om et par enkelte kunstnere, men umiddelbart er det jo ikke
ligefrem sjældenheder, som han har i overflod. I min samlerperiode oplevede
jeg også, at eil.com, der har tilsvarende priser som Sound Station, ofte
er så dyr, at man kan finde det andetsteds ved hjælp af en søgemaskine og
nogle lange aftener. ebay.com er også et godt sted, hvis man har mod på
det. Ofte kan man her få det til under den halve pris af eil.com. Men andre
gange løber en auktion løbs - jeg har set en auktion ende ved nærmest $100,
selvom samme kunne købes hos eil.com for omkring $40.

Men er du ude efter dansk, så er ebay.com måske ikke det bedste sted. Men
så er der måske qxl.com/dk? Jeg har aldrig brugt QXL.
--
Uffe Holst