sidst i sommeren 2002 modtog jeg en regning på omkring 1500,- der stod
ikke på regningen hvad jeg skulle betale for. Jeg havde på det tidspunkt
ikke kendskab til Tiscali og det undrede mig hvorfor de havde sendt mig
en regning.
Derfor ringede jeg til dem med det samme og spurgte hvad det var for
noget og ud fra regningens nummer kunne medarbejderen ikke fortælle mig
andet end det var "en eller anden form for abonnement" efter meget
snakken frem og tilbage fandt vi ud af at det handlede om et gammelt
World-Online Internet abonnement som jeg (ifølge dem) ikke havde opsagt.
Jeg var 100% sikker på jeg havde afmeldt dette abonnement via E-mail i
1998 da jeg flyttede. Det troede ham jeg snakkede med ikke på og krævede
bevis på at jeg havde afmeldt. Jeg bad ham sende en udskrift med al
trafik på min konto og bad ham undersøge hvornår telefon numret der
sidst var blevet brugt i forbindelse til mit abonnement var blevet
lukket. Det overraskede mig ikke synderligt da han informerede mig om at
han ikke kunne se om der havde været trafik eller ej på kontoen.
Derefter spurgte jeg om servicen som abonnementet var knyttet til
overhovedet eksisterede mere, og det kunne han heller ikke svare på...
Han lovede at undersøge sagen og jeg ville høre nærmere.
2 måneder senere...
1500,-
+250,- rykkergebyr
Jeg rystede på hovedet og arkiverede den i skraldespanden.
december 2002...
1500,-
+250,- rykker
+250,- rykker
Jeg ringede endnu engang til Tiscalis Kundeservice og efter meget snak,
fik jeg besked på at regningen skulle betales og der var ikke noget at
rafle om. Jeg fortæller pænt medarbejderen at jeg ikke betaler en krone
før jeg har set udskrifter af aktivitet på kontoen og en forklaring på
hvorfor jeg ikke har fået en årlig regning før nu (4 år efter)
Maj 2003...
1500,-
+250,- rykker
+250,- rykker
+250,- rykker
+Inkasso advarsel
Beslutter mig for at hidse mig op og skabe mig denne gang, for der er
grænser for hvad jeg vil finde mig i...
Telefon damen jeg kommer til at snakke med er meget imødekommende og kan
godt se der er noget galt og bliver bedt om at hænge på. Der går 5
minutter hvorefter hun kommer tilbage og siger de bliver nødt til at
undersøge sagen, men det har de allerede snart haft et år til, så jeg
vil have en afklaring med det samme ellers skulle jeg medvirke til en
omgang med Inkasso. Jeg hænger på endnu 10 minutter hvorefter hun kommer
tilbage og siger at regningen er blevet slettet og jeg skal se bort fra
de tidligere regninger og at abonnementet er lukket. Jeg takker af og
smider regningerne ud
3 uger efter modtager jeg et tilbudsbrev fra Tiscali med alle deres gode
tilbud og en masse information om Tiscali og deres gode produkter og
kundeservice....
The End
--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"