Kan ikke finde hjemmeside
Fra : Sanne Jensen

Dato : 25-02-04 12:27

For nogle dage siden, læste jeg her i gruppen om en hjemmeside, hvor det var
muligt at finde gode råd og vejledning til hverdagsproblemer.

Jeg kan ikke finde hvor jeg læste om det igen, er der nogen der kan hjælpe

Sanne

Fra : My

Dato : 25-02-04 15:44

Måske var det denne her:
http://www.husgeraad.dk/

"Sanne Jensen" <Sanne.(sletmig)vang.jensen.@hotmail.dk> skrev i en
meddelelse news:403c865b$0$157$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : bornholmkt

Dato : 27-02-04 16:50

"Sanne Jensen" skrev d. 25-02-04 12:27 dette indlæg :
> [...]
hjælpe

> Sanne
>
> hej sanne. måske var det den her, der var et tip for et stykke tid
siden
www.sovsogsmovs.dk hilsen bornholmkt

http://www.kandu.dk/