Hvilken newsreader?
Fra : TueSJ03

Dato : 25-02-04 12:54

Nu bruger jeg Outlook Express til både email og news. Jeg kunne godt tænke
mig at bruge Office Outlook til mail og gidder ikke køre Outlook Express
hver gang jeg skal på news. Er der et program der ligner Outlook Express i
udsende mht news? Det skal helst ikke være et "tungt" program, men gratis!!

--
Mvh. Tue S Jensen

Fra : Rudi Stegen

Dato : 25-02-04 15:27

Hej TueSJ03, du skrev i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Er der et program der ligner Outlook Express i udsende mht news?
> Det skal helst ikke være et "tungt" program, men gratis!

Prøv evt. at tage en kigger på 40tude/Dialog.

--
Hygge fra Århus - Rudi
http://stegen.dk/pclinks1.htm

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 25-02-04 15:37

Rudi Stegen, du skrev:

> Prøv evt. at tage en kigger på 40tude/Dialog.

Jeg tror at programmører af rigtige newsreadere, bliver meget
fornærmet når nogen påstår at den ligner OE.

--
Henrik

Fra : Rudi Stegen

Dato : 25-02-04 16:26

Hej Henrik K Hansen, du skrev i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Jeg tror at programmører af rigtige newsreadere, bliver meget
> fornærmet når nogen påstår at den ligner OE.

Det er også derfor, jeg nævnte ovenstående. Så fornærmer jeg ingen

--
Hygge fra Århus - Rudi
http://stegen.dk/pclinks1.htm

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 25-02-04 16:32

Rudi Stegen, du skrev:

> Det er også derfor, jeg nævnte ovenstående. Så fornærmer jeg ingen

Avanceret mudderkastning

--
Henrik

Fra : Tue Jensen

Dato : 25-02-04 19:33

On Wed, 25 Feb 2004 16:32:06 +0100, Henrik K Hansen wrote:

> Avanceret mudderkastning

Takker!