Paris - hotel
Fra : Erik

Dato : 25-02-04 10:43

Vi er en lille familie,der skal til Paris fra den 17. til den 20. maj. Vi er
på udkig efter et hotel i Sacre Coeur området og tæt på Place de Tetre
(eller hvad det nu er stedet hedder).

Er der nogen, der kender et billigt (f.eks. omkring 50-60 euro pr. nat for 2
voksne og 1 barn på 1½ år), men rent og ordentligt hotel i nærheden og evt.
med internet-adresse, hvor vi kan booke.

På forhånd tak.

Erik

Fra : Mogens Christensen

Dato : 02-03-04 18:22

"Erik" <ej@alibi.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
evt.
> med internet-adresse, hvor vi kan booke.

Ja, jeg kender et godt hotel lige ved foden af Sacre Cure. Det er et 2
stjernet hotel, ingen luksus men rigtigt Fransk miljø, og pænt og rent. Her
er adr.
God fornøjelse.

Hilsen Jane.

www.hotelmontmartrois.com

Fra : to-hild

Dato : 02-03-04 21:35

Hotel du Nord like ved Gare du Nord har vi bott på flere ganger, enkelt,
men greit hvis der ikke er for mange Hong Kong kinesere

Fra : ferik

Dato : 03-04-04 22:11

http://www.kandu.dk/

Fra : Kim

Dato : 23-04-04 19:08

Hej Erik

Det er ikke noget stort problem, der er mange hoteller i det område, det
koster fra 50 Euro for et dobbeltværelse, men standarden er ikke så god,
normal pris for et hotel i Paris ligger på ca 900 DKr. for et
dobbeltværelse, Du kan finde hoteller på hotel.com eller paris.com.
Du kan også prøve www.dtf-travel.dk , der skal du regne med ca. 980,- dkr.
for et db værelse for 2 nætter. Hotellet ligge ved Madeleine pladsen 3
minutters gang fra metro stationen af samme navn

God tur
Kim