Lasat modem og hemmeligt nummer ?
Fra : Michael Bach

Dato : 24-02-04 21:58

Er ved at installere et gammelt lasat speed 2 modem i en vens
PC,har fundet og installeret de nøjagtige drivere + nyeste firmware
uden problemer,alt funker med xp i enhedhåndtering.
Alt er sat rigtigt til ,men den ringer bare ikke op.På en net opkoblings
cd skriver den at den ikke kan ringe op,tjek ledninger osv,som jeg har
gjordt(mange gange) det er også kun power og com dioderne der lyser.
Er sat til via serial til serial port(har også prøvet USB med samme resultat
:(
Så kom jeg til at tænke på vi har hemmeligt nummer,kan det være derfor den
ikke
ringer op,i loggen kan jeg se der kommer ingen klartone.
Er der ikke nogle af jer der kan hjælpe mig her ?

Mvh Michael Bach Jensen.

Fra : René Jeppesen

Dato : 24-02-04 22:24

> [...]
> ikke
> ringer op,i loggen kan jeg se der kommer ingen klartone.
> Er der ikke nogle af jer der kan hjælpe mig her ?

Det er en isdn-linje i prøver det på ikke?

René

Fra : Michael Bach

Dato : 25-02-04 05:43

"René Jeppesen" <admin@vipz.dk> skrev i en meddelelse

> Det er en isdn-linje i prøver det på ikke?
>
> René

Nej ,det er er en alm.analog linie.

Mvh Michael Bach Jensen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 25-02-04 09:57

In article <AJV_b.9242261$Of.1519286@news.easynews.com>,
laimic@tdcadsl.dk says...

> Nej ,det er er en alm.analog linie.

Lasat Speed II er en ISDN-TA. Den er ikke beregnet til opkald over
analogt telefonnet.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Michael Bach

Dato : 25-02-04 17:11

> [...]
> laimic@tdcadsl.dk says..
>
> Lasat Speed II er en ISDN-TA. Den er ikke beregnet til opkald over

Pinligt.lang tid siden jeg har haft noget med modem at gøre
Tussind tak for hjælpen :)

Mvh Michael bach Jensen.