Hurra en dyremishandler er død
Fra : Lou

Dato : 24-02-04 17:48

Hej...

Jeg er glad idag)))))))hvorfor????
Jo alletiders DR.død Breth-Hansen østjyskdyrehospital, skulle efter
rygterne være død...jeg håber det er sandt!!!!
jf. tidligere indlæg her på NG, men også NG kat....han har mange fejl
på samvitigheden....

MVH
Lou

P.s.
jeg håber at han har det varmt hvor han er nu))))

Fra : Susanne Drews

Dato : 24-02-04 18:56

On 24 Feb 2004 08:47:50 -0800, odin@paradis.dk (Lou) wrote:

> [...]
>rygterne være død...jeg håber det er sandt!!!!
>jf. tidligere indlæg her på NG, men også NG kat....han har mange fejl

Det har han - men derfra og til ligefrem at juble over en andens død
er der nu for mig et vist spring! Der er ingen google-hits på
"breth-hansen+død" - jeg synes, man skal være en smule varsom med at
bringe ubekræftede rygter om andres død til torvs - uanset, hvem og
hvad de er. Måske en smule OT - men håber, gruppen bærer over med det.

Venligst
Sus

(delvist ny her, men dog hundeejer gennem ca. 30 år)

Fra : Louise Viborg

Dato : 24-02-04 19:10

Det er Jens Breth Hansensbror som er død.

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Dejlig hunkilling til salg!
Nyt kuld ventes i uge 15!

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 25-02-04 16:01

On Tue, 24 Feb 2004 19:10:08 +0100, Louise Viborg
<nospam@shunozahra.dk> wrote:

>Det er Jens Breth Hansensbror som er død.

nå han ville ellers ikke have været savnet !

HUNDELOVEN
§ 3. I byer og områder med bymæssig bebyggelse er det forbudt at lade hunde færdes på gader, veje, stier eller pladser m.v., der er åbne for almindelig færdsel, uden at de enten føres i bånd eller er i følge med en person, som har fuldt herredømme over dem.

Fra : Verner

Dato : 25-02-04 20:19

On Wed, 25 Feb 2004 07:00:33 -0800, "Punish the deed, not the breed"
<nobody@home.com> wrote:

>nå han ville ellers ikke have været savnet !

Hvad ved du om det - tror du ikke han har noget nær familie ?

En typisk svada fra din side !

Verner

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 26-02-04 12:15

> nå han ville ellers ikke have været savnet !

Hmm er sikker på hans familie ikke har samme synspunkt, kan godt blvie enig
om han ikke er nogens yndling af dem der ejer kæledyr, men at juble og en
andens formodede død er efter min mening lige så syg som hans handlinger mod
dyrene.

VH
Gitte

Fra : fam. Ager

Dato : 24-02-04 19:09

hej ng-lou
prøv at se de seneste indlæg om emnet i ng kat, det er vist hans bror eller
far der er død!
Desværre må man sige....
marie.

---
T-man

Fra : Verner

Dato : 24-02-04 23:59

> [...]

>Jo alletiders DR.død Breth-Hansen østjyskdyrehospital, skulle efter
>rygterne være død...jeg håber det er sandt!!!!

Er du fuld eller på piller ?

Verner

Fra : Pwh

Dato : 25-02-04 21:33

Verner wrote:

> Er du fuld eller på piller ?

Det ene udelukker vel ikke det andet

/Jens

Fra : Lou

Dato : 26-02-04 08:48

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote in message news:<403d0664$0$95072$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...

> Det ene udelukker vel ikke det andet
>
> /Jens

Man må vel fejre det som man vil...
Lou

Fra : Verner

Dato : 26-02-04 22:21

On 25 Feb 2004 23:47:54 -0800, odin@paradis.dk (Lou) wrote:

>Man må vel fejre det som man vil...
>Lou

Ka' du så ikke fejre det med et glas sovepiller ?

Verner

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 25-02-04 08:24

"Lou" <odin@paradis.dk> wrote in message
> [...]
> rygterne være død...jeg håber det er sandt!!!!
> jf. tidligere indlæg her på NG, men også NG kat....han har mange fejl

Hvis det er sandt er tabet til at overse.

--
mvh/rg. Christian
Her skulle der have stået

Fra : Anne-Marie Prange

Dato : 25-02-04 10:10

> [...]
fejl
> på samvitigheden....
> jeg håber at han har det varmt hvor han er nu))))

Helt ærligt hvad har du gang i .. er du usædvanlig ondskabsfuld
eller er du en troll ..
ja for intet menneske fryder sig vel over en andens død .. eller
ønsker vedkommemende i Helvede .
Uanset Dr Breth -Hansens mange fejltagelser berettiger det ikke
hverken ønsket om hans død de følelser du giver udtryk for .. Skam
dig og se at blive voksen
hejhils fra Ami

Fra : Søren B Rasmussen og~

Dato : 25-02-04 19:24

> [...]
> rygterne være død...jeg håber det er sandt!!!!
> jf. tidligere indlæg her på NG, men også NG kat....han har mange fejl

Kan godt være du har gået en masse igennem med dine dyr og Breth-Hansen, men
der er som regel nogens far eller mand eller søn, når en mand
dør.
Du kan ikke tillade dig at fryde dig over nogens død, det er for småligt.
En konstatering om at han ikke kan få flere sager ville jeg have
accepteret.....men fryd...det er ikke korrekt, efter min mening.

Har du haft nogen der var nær dig der er døde ? Hvordan ville du have det i
sorgens stund hvis der var nogle der frydede sig over deres død ?

Nå men ok....dig om det.....du må dælme hade ham.

Mvh

Søren B Rasmussen