Croon
Fra : Andreas

Dato : 24-02-04 16:23

Hej

Jeg skal til fårårsfest på mit gymnasie, og i limousinen har vi besluttet at
vi skal høre croon-musik. Det er så blevet min opgave at lave en croon-cd,
så jeg kunne godt tænke mig at høre jeres bud på de største
croon-klassikere. New York, New York med Frank er allerede sikker :)

På forhånd tak,
Andreas

Fra : eMJay

Dato : 24-02-04 17:50

"Andreas" <andreas.ohn@NOSPAMmail.dk> wrote in message
> [...]
> vi skal høre croon-musik. Det er så blevet min opgave at lave en croon-cd,
> så jeg kunne godt tænke mig at høre jeres bud på de største

"Steppin Out With my Baby", "The Way You Look Tonight" og "Indian Summer"
alle med Tony Bennett, ligger på min favorit-liste.

eMJay

Fra : Thomas

Dato : 24-02-04 18:04

"Andreas" <andreas.ohn@NOSPAMmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> så jeg kunne godt tænke mig at høre jeres bud på de største
> croon-klassikere. New York, New York med Frank er allerede sikker :)

Der er mange med Frank Sinatra der kunne bruges på sådan en CD.

The way you look tonight
Strangers in the night
That's life
The best is yet to come
Me and my shadow
Mack the knife
I've got you under my skin
It had to be you
It was a very good year (Måske lidt for deprimerende i feststemningen)

Ellers noget med Dean Martin og Sammy Davis Jr...
Man kunne evt. krydre lidt med nogen af Robbie Williams' udgaver af de
gamle swing-numre... Der er nogen gode imellem...

Mvh. Thomas

Fra : Cykellapper

Dato : 24-02-04 22:34

+
That's Amore
That's why the lady is a tramp
Gem et lille smil til det bli'r gråvejr (Gustav Winckler)

Fra : Michael Hansen

Dato : 25-02-04 00:40

"Andreas" <andreas.ohn@NOSPAMmail.dk> skrev i en meddelelse
> så jeg kunne godt tænke mig at høre jeres bud på de største
croon-klassikere.

Tja, personligt kan jeg jo godt li'
"Smoke gets in your eyes" med Bryan Ferry

Fra : Krumme

Dato : 25-02-04 22:43

Sinatra - I won't dance
Dean Martin - Ain't that a kick in the head

mvh:
Krumme

Fra : Carsten Jorgensen

Dato : 26-02-04 22:08

"Krumme" <kasper@bavnshoj.dk> wrote in message
> Sinatra - I won't dance
> Dean Martin - Ain't that a kick in the head
>
> mvh:
> Krumme

Hvis det skal være dansk har Lars Muhl jo udgivet: King of Croon, mon ikke
der er et par numre der kan bruges.

Mvh

Carsten