Nephew - Movieclip
Fra : Propellen

Dato : 24-02-04 01:54

Hvorfor #¤*~¤| er den blevet en ørehænger? Jeg syntes den er helt
vild cool. Tror det har noget med trommerne at gøre. Eller måske måden
der bliver sunget på. Og totalt underlig tekst. Umm.. Det syntes jeg
ihvertfald. Kan sq ikke finde hverken hoved eller hale i den tekst.

Ja, jeg ved godt det er Simon "Baune" Kvamm fra Rockerne der skråler
Og gør det egentlig okay.
Tror det kommende album får en plads i samlingen.
--

/Prop

Fra : sniper_Nolight

Dato : 24-02-04 03:15

> [...]
> der bliver sunget på. Og totalt underlig tekst. Umm.. Det syntes jeg
> ihvertfald. Kan sq ikke finde hverken hoved eller hale i den tekst.

det er måden han synger på... "jeg si'r til mig selv - godt nok og lykke og
held...tonight... etc." og blandingen af engelsk og dansk - fedt!

> Ja, jeg ved godt det er Simon "Baune" Kvamm fra Rockerne der skråler
> Og gør det egentlig okay.
> Tror det kommende album får en plads i samlingen.

samme her!

--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Thomas Gylstorff

Dato : 24-02-04 12:43

Så burde du elske love shop :D

mvh
Thomas

Fra : David Rasmussen

Dato : 24-02-04 12:40

Thomas Gylstorff wrote:
> Så burde du elske love shop :D

Hvem elsker ikke Love Shop...

/David

Fra : Thomas Gylstorff

Dato : 24-02-04 23:34

Jeg hører dig - vi ses den 24/4 i Store Vega.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 24-02-04 12:55

> Så burde du elske love shop :D

ja hvis det er mig du mener så ja!

Fra : bettersexinc

Dato : 24-02-04 16:21

Øhm. Hvorfor synger "Baune" med på nummeret ? Han er da ikke med i
Nephew....

bsi

Fra : Brian

Dato : 24-02-04 16:41

Hejsa

bettersexinc skrev:
> Øhm. Hvorfor synger "Baune" med på nummeret ? Han er da ikke med i
> Nephew....

Jo.... Simon Kvamm er manden der er inden i Baune ;)

/Brian

Fra : Anders

Dato : 26-02-04 14:52

> [...]
> der bliver sunget på. Og totalt underlig tekst. Umm.. Det syntes jeg
> ihvertfald. Kan sq ikke finde hverken hoved eller hale i den tekst.

Det er piano-riffet i baggrunden og trommerne og hans stemme. Stilen minder
faktisk om Queens Of The Stone Age, synes jeg. I hvert fald vokalen!

Mvh Anders

Fra : knerde

Dato : 20-03-04 12:21

"Propellen" skrev d. 24-02-04 01:54 dette indlæg :
> [...]
> Og gør det egentlig okay.
> Tror det kommende album får en plads i samlingen.

hvor kan man høre Nephew´s numre?

http://www.kandu.dk/

Fra : Mr bob

Dato : 20-03-04 15:21