Outlook in systray
Fra : Tommy

Dato : 23-02-04 21:46

Hej

jeg ved ikke om dette er den rigtige gruppe men jeg prøver, jeg har outlook
XP og 2003 på 2 forskellige maskiner, for dem begge gælder at jeg godt ville
have dem til at kører i systray og så komme med meddelser når der er opgaver
eller mails. Jeg har et lille program der ligger dem i systray men der
kommer ingen meddelser .

Tommy

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 23-02-04 22:18

Tommy wrote:
> [...]
> meddelser når der er opgaver eller mails. Jeg har et lille program
> der ligger dem i systray men der kommer ingen meddelser .

Jeg bruger TrayIt og Outlook Express (OE), og der kommer et "mail-ikon"
i systray ved nye mails. Jeg har deaktiveret lyd i OE, men eller ville
der sikkert også komme en lyd. TrayIt kan bruges til alle programmer som
du gerne vil have i systray. Bare højreklikke på "minimer" og vælg
"Place in systray".

Hvilket program bruger du?

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-02-04 22:40

"Soeren Nielsen" <soeren_nielsen_dk_scn@hotmail.com> skrev :

>Hvilket program bruger du?

Mon ikke, det er Outlook XP og 2003?
(som jeg desværre ikke kender særlig godt).
--
Knud

Fra : Tommy

Dato : 24-02-04 12:54

Det program jeg bruger til at lægge Outlook i systray med er R2studios /
Hide Outlook. Det gemmer godt nok Outlook i systray men jeg får ikke de
meddelser som jeg gerne vil. Vil jeg få det med TrayIt?

Tommy

Fra : Hans Otto Nielsen

Dato : 24-02-04 15:01

Tommy skrev:
> [...]
> Hide Outlook. Det gemmer godt nok Outlook i systray men jeg får ikke de
> meddelser som jeg gerne vil. Vil jeg få det med TrayIt?

Hej Tommy

Ja det vil du, jeg bruger det selv på den en af computerne her i huset.

Hans Otto

Fra : Tommy

Dato : 24-02-04 22:04

Tak

Jeg prøver

8o)

Tommy

Fra : Christopher Tracy

Dato : 24-02-04 18:17

Hej

> [...]
> meddelser når der er opgaver eller mails. Jeg har et lille program
> der ligger dem i systray men der kommer ingen meddelser .

Jeg sender også MS Outlook til tray, når jeg minimerer, men bruger ikke et
program til det, jeg har bare lagt en ny nøgle i registreringsdatabasen -
som følger:

Start -> Kør, "regedit"

Find følgende registreringsnøgle:
HKEY_CURRENT_USER/Software/Microsoft/Office/10.0/Outlook/Preferences
Opret en ny nøgle; "Rediger" -> vælg "NY vælg "DWORD"
Giv den navnet "MinToTray"
Dobbeltklik MinToTray, i værdiboxen skrives 1. Klik OK

Maskinen behøves ikke genstartes.

Så vil Outlook komme med besked når der er ny mail (hvis eller den er bedt
om det i "Indstillinger"

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==