anbefaling af godt webcam til overvågning
Fra : Morten Larsen

Dato : 23-02-04 19:14

Hej

Jeg mangler et godt webcam til indendørs overvågning.
Jeg har et logitec quick-cam men det må kunne gøres bedre.
Jeg savner noget der ikke ikke er så afhængig af en spot lige på
det der filmes, og en god opløsning. samt hurtighed.
Det skal selvfølgelig være billigt og småt
Kan nogen hjælpe, eller måske henvise til nogen der kan ?
Måske er det slet ikke et webcam jeg skal bruge ?
en anden gruppe måske ?

Leger lidt med HomeWatcher, men er ikke tilfreds.

Morten

Fra : joke

Dato : 23-02-04 21:36

"Morten Larsen" <mortenlarsenNOSPAM@NOSPAM.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg mangler et godt webcam til indendørs overvågning.

Kan varmt anbefale Dlink dcs900 netværkskamera men det er ikke billigt med
en tilgengæld et godt købt kan lave tydelige billeder i op til 640*480.

http://www.dlink.dk/products/details.asp?Nr=256

Prisen på edb priser er på ca. 1750 kroner.

Hilsen

Johnny

Fra : hans

Dato : 25-02-04 20:44

Se evt. dette kamera. Har selv versionen med fast kabel. Virker perfekt!

http://www.compumail.dk/vare-oversigt.php?varenummer=94248

Fra : Morten Larsen

Dato : 26-02-04 09:15

"hans" <boschjac@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Se evt. dette kamera. Har selv versionen med fast kabel. Virker perfekt!
>

> http://www.compumail.dk/vare-oversigt.php?varenummer=94248

Hej

Er du vimmer en pris, jeg har fundet ud af mit problem. Mit gamle logiteck
begynder
at flimre og lave farvede prikker der hopper rundt, når belysningen
bliver lav. Det trigger mit program pga. bevægelse. Jeg kan justere mig fra
det
i programmet, men så forsvinder følsomheden for bevægelse.
Det jeg tænkte, var et billigt alm. webcam, som ikke laver "pixel-fejl" ved
lav
belysning, findes det ?

Morten