ATT Kraftwerk fans der kender stærkt til d~
Fra : Muldeberg

Dato : 23-02-04 15:06

Vi er et par stykker i en anden gruppe der søger efter info om en
Kraftwerk 12" der skulle være udkommet mellem 2000 og 2003.
12"´eren er blå og indeholder nogle meget trancede versioner af disse:
Side A: Heimcomputer
Side B: Trans Europa Express

Forspørgeren har godt nok selv pladen, men label er slidt af pladen
til ukendelighed, så det lader til at der ikke fulgte et desideret cover
med til den.

Siger den her Kraftwerk udgivelse nogen noget ?
--
Muldeberg aka "Mulde"
muldemail@[DELETE-THIS]yahoo.dk

Fra : SOL

Dato : 01-03-04 13:38

Hvis den ikke findes her - eksistere den ikke:

http://home.t-online.de/home/520078056126-0001/discog.htm

Go' jagt

Stig
www.humanleague.dk

Fra : Muldeberg

Dato : 01-03-04 14:42

"SOL" <stigolsen@hotmail.com> wrote in news:09G0c.7172$VU.7147
@news.get2net.dk:

> Hvis den ikke findes her - eksistere den ikke:
>
> http://home.t-online.de/home/520078056126-0001/discog.htm
>
> Go' jagt
>
> Stig
> www.humanleague.dk

Tror siden har lidt huller hist og pist.
En kammerat har sendt mig nogle versioner af Tour De France som
jeg ikke kan se på siden: Crescent Club Mix og Riviera Mix.
Han sagde dog også at der er tale om DJ Promo versioner.
De ellers søgte numre står der heller ikke, så her er der måske
også tale om specielle DJ versioner (har fået nallerne i dem også).

Fra : SOL

Dato : 02-03-04 15:35

> [...]
> De ellers søgte numre står der heller ikke, så her er der måske
> også tale om specielle DJ versioner (har fået nallerne i dem også).

Hvis det er officielle udgivelser, er der ingen huller.
Den side refereres til af mange andre fansider, og menes at være den mest
omfattende og detaljerede.

Ang. de mix du nævner, så er DJ promo'er en mulighed, jeg tror mere det er
bootlegs.

Stig
www.humanleague.dk

Fra : Muldeberg

Dato : 03-03-04 13:50

> [...]
> mest omfattende og detaljerede.
>
> Ang. de mix du nævner, så er DJ promo'er en mulighed, jeg tror mere

Ok, jeg kunne nemlig heller ikke se den der hedder Disconet Remix.