Billigst til Tyskalnd (evt Berlin)
Fra : Jeppe Møller

Dato : 23-02-04 00:05

Hvem sælger den billigste rejse til Tyskland/Berlin?
Vi skal derned i et par dage, og vi vil gerne rejse billigt.
Hvis der er nogen der kender gode/billige steder at bo for et par unge fyre
er vi også interesseret i at høre.
Vi ser frem til svar- gerne links og idéer
/Jeppe og Rasmus

Fra : Søren Blom

Dato : 23-02-04 00:12

I kan jo gå eller cykle, det bliver det billigt af, men en billig rejse måde
er med bus, http://www.abildskou.dk/go.asp?LangRef=1 er et af flere firmaer
der køre til Berlin, find selv flere, brug Google

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.
"Jeppe Møller" <NOTTHISjeppem2@gjk.dk> skrev

Fra : Søren Blom

Dato : 23-02-04 00:13

"Jeppe Møller" <NOTTHISjeppem2@gjk.dk> skrev i

Fra : Jakob Rasmussen

Dato : 23-02-04 09:23

Prøv www.safflebussen.se

De har mig bekendt de billigste busture til Berlin. Med afgang fra DGI-byen.

Mvh Majbrit

Fra : Emil Jensen

Dato : 23-02-04 11:17

www.safflebussen.se er en prisbillig mulighed, har dog ikke prøvet dem.

> Vi skal derned i et par dage, og vi vil gerne rejse billigt.
> Hvis der er nogen der kender gode/billige steder at bo for et par unge
fyre
> er vi også interesseret i at høre.

www.hostels.com, der fandt jeg et vandrehjem at overnatte i. Ingen problemer
med bestilling og betaling on-line.