Entourage breakdown
Fra : Jørgen Hansen

Dato : 23-02-04 00:38

Hej
Jeg har installeret Microsoft Office X og har brugt Entourage post
program i næsten 2 år. Pludselig kan den ikke åbne mine mails, og der
kommer en fejlmelding : "An unexpected error occurred while trying to
load the Microsoft framework X library".
Nogen bud på dette problem??
Hej fra Jørgen.

Fra : Mikael Kern

Dato : 25-02-04 12:17

Jørgen Hansen wrote:

> [...]
> kommer en fejlmelding : "An unexpected error occurred while trying to
> load the Microsoft framework X library".

Tag en backup af den mappe, som hedder: Microsoft User Data
Geninstaller Entourage

- ja, det er bare et bud. Jeg ved ikke hvad framework X dokumentet
bruges til.

--
mvh Mikael Kern

Andel byttes: København til Århus. Jeg vil hjem til Århus, bor
centralt og roligt på 2000 Frederiksberg. Haves 95 m2
- ønskes min. 100 m2

Arbejdskraft tilbydes: Video, foto, streaming, internet, Mac...
(:-{d)

Fra : Tom

Dato : 25-02-04 12:28

Blot en kommentar.
Mappen Microsoft User Data ligger I er dokumenter ( I dit hus / home æble+n
I finder)
Tom

PS
Hørte lige en god en igår..
Skal jeg trykke på den der "stikkontakt" hvis jeg skal ind I system
præferencer...
Der er da noget om det. Sys prefs ikonet I Dock.. Ligner da en stik
kontakt... Lidt..

Fra : Morten Lind

Dato : 25-02-04 23:05

Tom <nospam@fakemail.dk> wrote:

> [...]
> præferencer...
> Der er da noget om det. Sys prefs ikonet I Dock.. Ligner da en stik

Ligner? Det er da en afbryderkontakt
M.

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 26-02-04 23:35

Morten Lind skrev:

> Ligner? Det er da en afbryderkontakt
> M.

Nemlig, det er en afbryder, en stikkontakt skal have mulig for at der
kan stikkes noget i den for at den kan kaldes stikkontakt, altså
kontakten skabes ved at der stikkes noget i den

--
See yea.....
Henry Lerche Madsen

Grønlands Radio - Det man hører er en sæl

Fra : Jørgen Hansen

Dato : 27-02-04 16:29

NU funker det igen! MEEEEN nu er jeg altså gået over til Apples egen
Mail