Hvordan fjenes fejlmeddelelse i start af O~
Fra : Jørgen Kjær

Dato : 22-02-04 10:29

Mine to spørgsmål lyder sådan:

1. Ved start af Microsoft Outlook

'Documents and settings\Jørgen Kjær\Application
Data\Microsoft\AddIns\C:\Documents and settings\Jørgen Kjær\Application
Data\Microsoft\Tilføjelsesprogrammer\outbak.dll' er ikke et gyldigt
Office-tilføjelsesprogram.

Jeg ved at problemet opstod efter jeg satte kryds i to addins som lignede
noget med Adobe - men der findes ingen steder hvor jag kan annulere disse to
igen. HVis jeg under avancerede indstillinger trykker på
Com-tilføjelsesprogrammer så kommer selvsamme fejlmeddelelse.
--
Outlook har endnu en unode:

2.- når jeg lukker Outlook kommer der en Words gul advarsel som spørger:

"Skal ændringerne i dokumentskabelon Normal gemmes"?

Med mulighederne Ok - nej - annuler.

og når jeg siger "annuler" kommer Words med en tom ramme og når jeg sender
den væk med et kryds i højre hjørne, kommer der atter en gul som spørger om
det samme blot mht.: Global skabelon
hvor samme procedure kræves for at komme videre - det er en kedelig
ekstraopgave..

Hvordan får jeg styr på at dette ikke fortsætter uendeligt. Jeg har netop
taget en ny computer i brug - og jeg importerede problemet fra
indstillingerne fra den gamle som også havde Words-problemet.

På forhånd tak.

Jørgen Kjær

Fra : Jan

Dato : 25-02-04 23:35

Til spørgsmål nr. 2
Kan det ikke være fordi, at Word står som e-mail editor ?
Outlook - Funktioner - Indstillinger - Postformat x i Anvend Word til at
redigere email

vh
Jan