Microsoft Musse udstilling
Fra : Bjarke Andersen

Dato : 23-02-04 01:42

Nogen der har set et sted i Kbh City område hvor man har følbar udstilling
af MS' muse serie?

Jeg er blevet hooked på Wireless IntelliMouse Explorer eller Wireless
Optical Mouse 4.0 fordi den er så dejlig stor at have i hånden, og sikkert
kan forebygge min kommende hådnledsbetændelse i forhold til den lille mus
jeg har nu.

Men alle butikker jeg har stødt på Falkoner Valley inkl. Fona har kun fine
Logitech udstillinger, og mht. Logitech føler jeg at selv Mx700/900 er for
lille i min hånd.

Så nogen der ved noget om hvor man kan røre på MS?

--
Bjarke Andersen

Fra : fox

Dato : 23-02-04 09:48

> [...]
> lille i min hånd.
>
> Så nogen der ved noget om hvor man kan røre på MS?

Prøv Merlin

Fra : Laziter [9440]

Dato : 23-02-04 09:59

"fox" <foxcom1remove@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Prøv Merlin

Eller spørg i butikkerne, de fleste plejer da at være flinke nok til at lade
en føle på varen inden køb..
Det kan de jo ligeså godt gøre først som sidst, ellers kan man jo benytte
sig af returretten, og så er de lige vidt.

Mvh
Benjamin

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-04 10:08

> Det kan de jo ligeså godt gøre først som sidst, ellers kan man jo benytte
> sig af returretten, og så er de lige vidt.

Man har jo ikke returret i en almindelig butik (ifølge loven, nogle butikker
har alligevel).

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Laziter [9440]

Dato : 23-02-04 10:17

"Jeppe Vestergaard" <Jeppe(a)dailyrush.dk> skrev i en meddelelse

> Man har jo ikke returret i en almindelig butik (ifølge loven, nogle
butikker
> har alligevel).

Næ, det har du da sådan set ret i, det tænkte jeg ikke lige over..
Returretten gælder kun ved handel på nettet..
Men mon ikke at butikkerne er int. i at lade en køber afprøve varen først,
det er jo i begges int. at kunden bliver tilfreds med sit køb?

Mvh
Benjamin

Fra : Peter Anskjær

Dato : 23-02-04 11:15

"Laziter [9440]" <laziter@NOSPAMgyxi.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Men mon ikke at butikkerne er int. i at lade en køber afprøve varen først,
> det er jo i begges int. at kunden bliver tilfreds med sit køb?

Jeg kunne ikke få lov til at røre ved en MS mus i Multimedia World, han
sagde han ikke kunne pakke den ud da han så ikke ville kunne sælge den
bagefter. Hvis det er sandt, så kan man sikkert ikke få dem til det mange
steder.

Mvh
Peter

Fra : Laziter [9440]

Dato : 23-02-04 11:24

"Peter Anskjær" <m@ybe.not> skrev i en meddelelse

> [...]
> sagde han ikke kunne pakke den ud da han så ikke ville kunne sælge den
> bagefter. Hvis det er sandt, så kan man sikkert ikke få dem til det mange

Det er jo egentligt dårlig service, jeg har aldrig haft problemer med at få
lov til at føle/se en vare inden køb.
Desuden har langt de fleste butikker idag dummies liggende, det er bare et
spørgsmål om de gider at finde dem frem.
Jeg tror mest på at ham du spurgte ikke gad bruge tid på at pakke den sammen
hvis nu du ikke ville have den alligevel, MS mus er ikke pakket ind i
sammensmeltet plast og kan let pakkes sammen igen.. Hvis altså bare man
gider at bruge det minut det tager.

Mvh
Benjamin

Fra : Peter Anskjær

Dato : 23-02-04 11:27

> [...]
> hvis nu du ikke ville have den alligevel, MS mus er ikke pakket ind i
> sammensmeltet plast og kan let pakkes sammen igen.. Hvis altså bare man

Sikkert nok, han var meget mere interesseret i at vise mig Logitech DiNovo
selvom jeg havde sagt jeg ikke var interesseret i at betale 2400kr for et
keyboardsæt. Han opnåede ikke noget salg til mig.

Mvh
Peter

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 23-02-04 12:48

"Laziter [9440]" <laziter@NOSPAMgyxi.dk> crashed Echelon writing

> Desuden har langt de fleste butikker idag dummies liggende, det er
> bare et spørgsmål om de gider at finde dem frem.

MS er ikke så ferm til at sende dummies ud som Logitech er. MultimedieWorld
har faktisk kun én dummy af MS og det er af en noget aldrende mus.

> [...]
> ind i sammensmeltet plast og kan let pakkes sammen igen.. Hvis altså
> bare man gider at bruge det minut det tager.

Tja, kvinden i samme butik/kæde kunne/gad heller ikke.

--
Bjarke Andersen

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 23-02-04 12:46

> Eller spørg i butikkerne, de fleste plejer da at være flinke nok til
> at lade en føle på varen inden køb..

Har spurgt og fået nej (til de få der nu sælger MS mus)

> Det kan de jo ligeså godt gøre først som sidst, ellers kan man jo
> benytte sig af returretten, og så er de lige vidt.

Ville helst undgå det bøvl og købe rigtigt første gang. Desuden har jeg
heller ikke krav på returret medmindre det købes som fjernsalg.

--
Bjarke Andersen

Fra : preben nielsen

Dato : 23-02-04 18:05

> Nogen der har set et sted i Kbh City område hvor man har følbar
udstilling
> af MS' muse serie?

ComputerCity i Glostrup plejer at have en masse udpakkede mus på
hylderne.

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-02-04 19:12

"Bjarke Andersen" <usenet@*spammer*bjoeg.dk> wrote in message
> Nogen der har set et sted i Kbh City område hvor man har følbar udstilling
> af MS' muse serie?
>
> Så nogen der ved noget om hvor man kan røre på MS?

Elektronik World i City2 har i hvertfald et par MS mus stående.. også den
store MS