er 300W strømforsyning nok ??
Fra : Tom Hansen

Dato : 22-02-04 21:37

Hej NG
Jeg er ved at samle en barton 2,5ghz, med en 40gb hdd, cd-romdrev, (ej
floppy) og et Radeon9600 u. blæser. Så et rimeligt enkelt system
strømmæssigt. Ved nogle om jeg kan klare mig med et Q-tec kabinet med 300W
psu? På forhånd tak

Hilsen Tom

Fra : Brian Lund

Dato : 22-02-04 22:14

> [...]
> floppy) og et Radeon9600 u. blæser. Så et rimeligt enkelt system
> strømmæssigt. Ved nogle om jeg kan klare mig med et Q-tec kabinet med 300W

2,5 GHz? Du mener velsagtens en 2500+, på 1,83 GHz :)

Jeg vil mene at dit system kan køre uden problemer med en 300W jeg selv har;
AMD XP 2200+, Radeon 9500 Pro, 2 harddiske, 2 CD-ROM drev og et LCD

Det kørte fint på min gamle no-name 300W PSU, som altså ikke var noget at
prale af, og den kunne endda trække 2 blæsere ved siden af :)

Jeg har dog skiftet til en ny, 400W, men kun fordi den støjede mindre!

Brian

Fra : Tom Hansen

Dato : 22-02-04 22:45

Ja jeg mener 2500+ jeg vidste dog ikke præcist hvad den kørte med. Men så
lyder det som om jeg godt kan køre det. Det er som nævnt også et rimeligt
enkelt system, men der tales meget om 400w men det koster jo. Tak for
hjælpen.

Hilsen Tom

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 24-02-04 11:06

In article <403912c6$0$27433$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
tomcathansen@mail_removethis_.dk says...

> strømmæssigt. Ved nogle om jeg kan klare mig med et Q-tec kabinet med 300W
> psu? På forhånd tak

Du kan regne dig frem til det. Flere tråde i denne gruppe omhandler
beregning af PSU.

Aksel Spandet havde gang i proceduren for ca. 14 dage siden.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen