Forøgelse af hukommelse/lager på sin Mobil~
Fra : "

Dato : 22-02-04 02:31

Hejsa...

Da jeg sad forleden dag og ville overfører nogle spil til min Nokia 7210 fik
jeg en besked om at hukommelsen var opbrugt! Nh,,,, sh..!

Er der nogen her der ved om det er muligt at opgraderer/forøge sin mobilos'
hukommelse? Jeg går ud fra at der i sådan en Nokia 7210 må være omkring 2/4
mb hukommelse eller lign.?

Det er jo ikke meget man kan tillade sig at have i den, hva'?

Mvh.
John

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 22-02-04 08:11

<-= J.H =-> griflede i
> Er der nogen her der ved om det er muligt at opgraderer/forøge sin
> mobilos' hukommelse? Jeg går ud fra at der i sådan en Nokia 7210 må
> være omkring 2/4 mb hukommelse eller lign.?

Det kan man ikke i den model... Der er fast hukommelse på ca 700 KB...

--
Hygge...
Daniel

Fra : "

Dato : 22-02-04 12:27

Hej Daniel.

Uh - "kun" 700 kb?? Jamen - okay, jeg havde nu heller ikke umiddelbart
regnet med at man kunne "pille" noget mere hukommelsen ind men ved nu at -
das kan man nicht ladden be done! :)

Mvh.
John

Fra : Flemming Nielsen \(2~

Dato : 22-02-04 16:25

Læs i manualen under "Delt hukommelse" for at se hvad du kan rydde op i (
ringetoner, billeder, logoer, mm)

/ Flemming