Vejledning vedr. headset søges
Fra : Louise & Niels

Dato : 22-02-04 01:00

Jeg skal til at investere i et headset til computeren. Hørebøfferne med
mikrofon skal benyttes til gaming på nettet.

Jeg har kikket på EDBpriser.dk, der er nogle beskrivelser, tekniske
spedifikationer, som jeg ikke forstår. Måske I kan hjælpe mig.

Hovedtelefontype
   Binaural
   Monaural

Hovedtelefonteknologi
   Dynamisk
   Elektretkondenser

Mikrofon Type
   Envejs
   Mono
   Omni-directional

Mikrofonteknologi
   Dynamisk
   Elektretkondenser

Fra : Fire-Fox

Dato : 22-02-04 08:53

Hejsa

Det er sq næsten underordnet hvilken ørevarmen du køber bare det er stereo

Fire-Fox

Fra : Morten

Dato : 22-02-04 11:40

"Fire-Fox" <sbh@nr9.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Det er sq næsten underordnet hvilken ørevarmen du køber bare det er stereo

Han har _næsten_ ret. Se dog gerne edbpriser's guide omkring emnet.

/Morten

Fra : fox

Dato : 22-02-04 13:14

"Morten" <faf@f2d.dk> skrev i en meddelelse

> "Fire-Fox" <sbh@nr9.dk> skrev i en meddelelse

> Han har _næsten_ ret. Se dog gerne edbpriser's guide omkring emnet.
>
> /Morten

Men pas på årebøfferne ikke er for små... så vil de klemme dit øre a
helvede til.. Bøfferne skal kunne omslutte dit øre helt eller ikke lægge så
stort tryk på det

fox