Hamster: Dobbelte indlæg.
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 21-02-04 23:16

Hej med jer.

Min Hamster er begyndt at rotere vel rigeligt i buret.

Sagen er jeg har slettet en newskonto, og smidt en ny på, og nu har vi
balladen.

I en den af de grupper jeg læser er jeg begyndt at støde ind i
dobbeltindlæg, så samme indlæg figurerer 2 gange.

Jeg har prøvet at slette gruppen lokalt i OE, bede OE om at re-indlæse
gruppen igen, og bedt Hamster lave en oprydning.

Nogle der kender til problematikken, og evt. en løsning ?

Mvh.

Kim

Fra : Thomas Madsen

Dato : 21-02-04 23:31

Kim Jørgensen skrev:

> Nogle der kender til problematikken, og evt. en løsning ?

Da jeg oplevede problemet, var årsagen, at Historie under
Konfiguration > Lokale Servere > NNTP var stillet lavere end det
antal dage, jeg havde valgt at gemme artikler i for hver enkelt
gruppe. Jeg valgte at stille Historie til 0 (for evigt), for jeg
har også enkelte grupper, som jeg aldrig muger ud i.

--
Hilsen
Madsen