readon 9800 pro ultimare 128mb
Fra : John Nielsen

Dato : 21-02-04 23:04

hej ng
jeg ville lige høre om der er nogen af jer der ved hva dette strøm stik er
til som sidder under den store heat pipe/køleprofil kan ikke lige finde
noget i manualen..

hilsen jm
__________________________________________________________________ john
Nielsen ICQ#: 344878025 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Zulu

Dato : 21-02-04 23:28

"John Nielsen" <john.michael.nielsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til som sidder under den store heat pipe/køleprofil kan ikke lige finde

Det er fordi AGP-porten ikke kan levere nok størm til at trække kortet. Så
du skal have et harddisk molexkabel sat på der for overhovedet at få din PC
til at starte op. Følger der ikke et splitter kabel med? Det gjorde der i
hvert fald til mit R9800 Pro.

Zulu

Fra : John Nielsen

Dato : 21-02-04 23:39

oki tak ska du have for dit hurtige svar,, jo der var et med men vidste ikke
lige hva det var til,, er det meningen at man kan sætte flere af de der rør
i kortet, kan se at der er lavet plads til flere??

jm

Fra : Zulu

Dato : 21-02-04 23:55

> [...]
rør
> i kortet, kan se at der er lavet plads til flere??

Så vidt jeg ved er der kun plads til en heat-pipe ("guld"-røret).
Hvor ville du sætte det andet?

Zulu

Fra : Martin Johansson

Dato : 21-02-04 23:40

> [...]
PC
> til at starte op. Følger der ikke et splitter kabel med? Det gjorde der i

Lige præcis.
Det burde medfølge og det burde også stå på de første sider i manualen.
Det gjorde det til mit R9700 fra Sapphire.

Fra : Brian Lund

Dato : 22-02-04 01:06

> PC
>
> Lige præcis.
> Det burde medfølge og det burde også stå på de første sider i manualen.
> Det gjorde det til mit R9700 fra Sapphire.

Der fulgte ikke sådan et kabel med til mit Sapphire Radeon 9500 Pro...
Det bruger foriøvrigt også et af de små stik, altså ligesom dem man normalt
bruger i diskettedrev.

Brian

Fra : Martin Johansson

Dato : 22-02-04 01:14

"Brian Lund" <geronimo@-ABCDE-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Der fulgte ikke sådan et kabel med til mit Sapphire Radeon 9500 Pro...
> Det bruger foriøvrigt også et af de små stik, altså ligesom dem man

Hmm lyder underligt.
Faktisk var kablet allerede monteret på mit kort da jeg modtog det.
Det var iøvrigt også monteret på det første kort jeg modtog, det var dog
defekt.

Fra : Brian Lund

Dato : 22-02-04 01:30

> [...]
> Faktisk var kablet allerede monteret på mit kort da jeg modtog det.
> Det var iøvrigt også monteret på det første kort jeg modtog, det var dog

Det kan være de regner med at alle har et ekstra i de stik ledige? :)

Der fulgte ellers fint et S-video kabel, en S-video til komposit adaptor
samt en DVI til VGA adaptor med...

Brian

Fra : John Nielsen

Dato : 22-02-04 09:05

jeg kan se at på under siden af mit r9800 kort går der en gang hvor det så
ud som om at man kunne få plads til et (guldrør) mere men det er nok bare
mig der ikke ved for meget om det i nu,, *gg*
men ellers tak rådene *s*