Får en ny grafikkort
Fra : KeNzO

Dato : 24-04-01 18:29

Hej jeg
får et ny grafikkort i min putter jeg får en geforce 2 MX 32 mb( kan ikke
huske numret på den) men der er tv.out og video-in på den.
Hvad bruger man video-in til ??

Med venlig Hilsen

KeNzO

Fra : KeNzO

Dato : 24-04-01 18:58

Hvad betyder dette:32MB SDR

Fra : Santa Xcaze

Dato : 24-04-01 19:46

32 mb sdram = 32 mb sdr
Tja du kan hive et video stik ind!!!

Fra : Uffe Callesen

Dato : 25-04-01 14:08

øhh LOL Hvad er et grafikkort .... host host newbie (sorry kunne ikke
nære mig).

Fra : Lars Dahl

Dato : 26-04-01 15:51

Hmm newsgrupper er netop til for denne slags spørgsmål...