Radeon 9600?
Fra : Tom Hansen

Dato : 21-02-04 18:34

Hej NG
Jeg har set et Radeon 9600 til 879,- hos bjtrading. Det hedder Expert Vision
men jeg kan ikke finde deres hjemmeside. Jeg skal bruge det til at køre
agpx8 på et a7n8x-x bundkort. Ved nogle også om det er noget værd, jeg kan
heller ikke finde nogle anmeldelser af det? På forhånd tak.

Hilsen Tom

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 23-02-04 13:16

> Jeg har set et Radeon 9600 til 879,- hos bjtrading.

Vil du ikke sende mig en mail - jeg har et identisk kort, som jeg gerne vil
sælge.

Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Brian Lund

Dato : 24-02-04 17:15

> [...]
> agpx8 på et a7n8x-x bundkort. Ved nogle også om det er noget værd, jeg kan
> heller ikke finde nogle anmeldelser af det? På forhånd tak.

Find en test på et hvilketsomhelst almindeligt Radeon 9600, svjv. er der
ingen eller så godt som ingen forskel på ydelsen, uanset hvem der sætter
chippen på deres print...

Brian

Fra : Tom Hansen

Dato : 02-03-04 19:39

Ok tak for hjælpen. Nu er jeg dog i tvivl om jeg skal tage et fx5600 istedet
selvom jeg har hørt meget godt om r9600. Indlægget skulle stå i NG'en.

Hilsen Tom.h