CF-kortet som blev væk
Fra : J W Nielsen

Dato : 21-02-04 15:05

Hej...
Har et 256 Mb Sandisk CF-kort. Nu har jeg siddet og flyttet filer frem og
tilbage - sluttelig formatterede jeg det - og nu er det væk...
Dvs jeg kan ikke se det i min USB-læser og sætter jeg det i min PDA er det
heller ikke at finde !
Hvor er det blevt af ???

Mvh
Jørgen

Fra : Sander

Dato : 21-02-04 15:45

Du må se om du kan formattere det i din PDA
eller hvis du har et kamera eller kender en der
har kan du formattere det med det, problemet
ligger sandsynligvis i at kortet oprindeligt er for-
matteret i fat 12, og når du formatterer det i pc'en
formatteres det i fat 16, deri problemet.

Sander.

Fra : J W Nielsen

Dato : 21-02-04 17:18

Hej Sander...

Sander wrote:
> [...]
> matteret i fat 12, og når du formatterer det i pc'en
> formatteres det i fat 16, deri problemet.

Kunne godt lyde rigtigt... Men jeg kan jo ikke se det - hverken i PDA'en
eller i kortlæseren !
Mit kamara er til SD-ram - men ville man kunne formattere det i et kamara
???

Mvh
jørgen

Fra : Sander

Dato : 22-02-04 08:48

http://www.sharewareorder.com/MediaRECOVER-Image-Recovery-downloads-25891.htm
Måske sådan et program kunne hjælpe dig.

Sander.

Fra : J W Nielsen

Dato : 22-02-04 13:19

Hej igen...

Nu har jeg umotiveret fået det tilbage...
For at bruge det i PDA'en, hvdan skal det så formatteres ???

Mvh
Jørgen

Fra : Sander

Dato : 22-02-04 19:10

Nu har jeg ingen kendskab til en PDA, så jeg
ved ikke noget om hvordan den fungerer, men
kan ikke forestille mig andet end at der burde
være en måde hvorpå man kan få PDA'en til
at formattere kortet selv.

Sander.

Skriv evt. hvad det er for en PDA du har, så
må jeg da kunne finde en manual på nettet, så
jeg kan lære lidt om hvad det er for et apparat.

Fra : J W Nielsen

Dato : 23-02-04 12:49

Hej Sander...
Tak for hjælpen - fandt et specielt formatteringsprogram til PDA'er...

Mvh
Jørgen