TELE DK
Fra : jrks

Dato : 24-04-01 18:03

Hvorfor skriver Tele dk at jeg kan nu afgive bestilling på adsl på deres
hjemmeside, som skulle komme 1-7-2001 hos mig og når man så gør det siger de
at det kan jeg ikke endnu, fordi de ingen kalender har på computeren?

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 24-04-01 17:52

On Tue, 24 Apr 2001 19:02:55 +0200, "jrks" <grevinge@c.dk> wrote:

> [...]
>at det kan jeg ikke endnu, fordi de ingen kalender har på computeren?

personligt forstår jeg ikke hvad du mener.

fut: dk.edb.internet.udbydere.xdsl

Thomas Jensen
http://pil.dk/

Fra : Philip Søeberg

Dato : 24-04-01 20:40

Udtryk prøv dig tydeligt gøre at?

- Philip

Fra : Gevaldi

Dato : 25-04-01 08:27

"jrks" <grevinge@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
de
> at det kan jeg ikke endnu, fordi de ingen kalender har på computeren?

Det er da også mærkeligt at du først kan se deres hjemmeside fra d. 1-7-2001

Fra : Steffan Søndermark

Dato : 25-04-01 11:28

Prøv, at drysse lidt . , , , . . . , . . . ud over dit indlæg... (de koster
næsten ingenting)

Med venlig hilsen / Best regards
Steffan Søndermark

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 25-04-01 11:15

On Wed, 25 Apr 2001 12:28:23 +0200, "Steffan Søndermark"
<ssf@servage.com> wrote:

>Prøv, at drysse lidt . , , , . . . , . . . ud over dit indlæg... (de koster
>næsten ingenting)

prøv at qoute efter gld. retningslinier (det koster næsten ingenting)

Thomas Jensen
http://pil.dk/

Fra : Erik Dan

Dato : 25-04-01 15:11

"Thomas Jensen - pil.dk" <tj@dev.null>< skrev >

prøv at qoute efter gld. retningslinier (det koster næsten ingenting)

personligt forstår jeg ikke hvad du mener.
>---------------------------------------

Prøv at tælle til 10 inden du svarer på et indlæg (det koster næsten
ingenting )

/ Erik

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 25-04-01 21:26

"Erik Dan" <erikdan@NOSPAMprivat.dk> wrote Wed, 25 Apr 2001 16:10:57
+0200 :

>personligt forstår jeg ikke hvad du mener.

At Steffen (og du) kunne få en hel del ud af at læse og efterleve de
gode råd der findes på http://www.usenet.dk/netikette/quote.html

>Prøv at tælle til 10 inden du svarer på et indlæg (det koster næsten
>ingenting )

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10.

--
Hygge
Morten , anden er løs, http://gummiand.dk/

Fra : Christian Andersen

Dato : 25-04-01 22:27

Morten Kjaer Nielsen taught me all about sex, drugs and this:

>1 2 3 4 5 6 7 8 9 10.

Se, har du det så ikke _meeeget_ bedre nu?

--
Mvh, Christian

Bliv fri for spam! - http://www.sneakemail.com

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 25-04-01 23:13

Christian Andersen <nfgj3l001@sneakemail.com> wrote Wed, 25 Apr 2001
23:27:19 +0200 :

>Se, har du det så ikke _meeeget_ bedre nu?

Nej, men det kostede mig næsten igen ting.

Fra : Rea721

Dato : 25-04-01 23:50

"Morten Kjaer Nielsen" <spamtrap.fra.30032001@gummiand.dk> skrev

> næsten igen ting.

Tsk tsk Næsten igen ting...hva er det?

--
rea721@fabel.dk (AKA) Leon Andrea. Bevar Flyvestation Værløse..
Den sidste Operative Flyvestation øst for Storebælt.

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 25-04-01 23:58

"Rea721" <rea721@fabel.dk> wrote Thu, 26 Apr 2001 00:50:18 +0200 :

>Tsk tsk Næsten igen ting...hva er det?

Jeg gav et mellem" "rum ekstra for en sikker heds skyld

Fra : Rea721

Dato : 26-04-01 00:12

"Morten Kjaer Nielsen" <spamtrap.fra.30032001@gummiand.dk> skrev

> Jeg gav et mellem" "rum ekstra for en sikker heds skyld

Hmm ved ikke lige om du missede min pointe??

Igen vs Ingen.

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 26-04-01 00:40

"Rea721" <rea721@fabel.dk> wrote Thu, 26 Apr 2001 01:11:49 +0200 :

>Hmm ved ikke lige om du missede min pointe??
>
>Igen vs Ingen.

Dont step i min spellerrors..

Fra : Hajaj®

Dato : 26-04-01 13:24

On Wed, 25 Apr 2001 22:26:03 +0200, Morten Kjaer Nielsen
<spamtrap.fra.30032001@gummiand.dk> wrote:

> [...]
>+0200 :

>At Steffen (og du) kunne få en hel del ud af at læse og efterleve de

Hvis man har et 56k modem og betaler 10øre/min, hvad koster
det så at sende een karakter?
--
Hajaj®
hajaj@webhiker.remove.dk

Do What Thou Wilt shall be the Whole of the Law

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 26-04-01 13:42

On Thu, 26 Apr 2001 14:24:22 +0200, Hajaj® <hajaj@webhiker.remove.dk>
wrote:

>Hvis man har et 56k modem og betaler 10øre/min, hvad koster
>det så at sende een karakter?

1.2 mill

Thomas Jensen
http://pil.dk/

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 26-04-01 18:50

Thomas Jensen - pil.dk <tj@dev.null> writes:

> 1.2 mill

Men så får du også et 11-tal.
--
Lars Balker Rasmussen "Woo hoo!?"

Fra : Michael Lyngbøl

Dato : 28-04-01 07:38

On 26 Apr 2001 19:49:42 +0200, Lars Balker Rasmussen wrote:

> Men så får du også et 11-tal.

Jeg vil hellere have 13.

--
Michael Lyngbøl -- Opinions are mine[TM];
CBR 600F

Fra : Hajaj®

Dato : 27-04-01 00:36

Det var godt nok dyrt

Fra : Lasse Jarlskov

Dato : 27-04-01 19:48

Hajaj® <hajaj@webhiker.remove.dk> wrote:

[een karakter]

>Det var godt nok dyrt

Du kan måske få rabat, hvis du kan nøjes med 03.

--
mvh.
Lasse Jarlskov

Fra : Søren Boll Overgaard

Dato : 26-04-01 20:28

On Thu, 26 Apr 2001 14:24:22 +0200, Hajaj® wrote:

> Hvis man har et 56k modem og betaler 10øre/min, hvad koster
> det så at sende een karakter?

40.

--
Søren O.

If idiots could fly, IRC would be an airport

Fra : T-REX

Dato : 26-04-01 14:41

I er sku da for fattesvage og for stupide i denne gruppe....det eneste i kan
er sku at hakke ned på folk..hvor lader i ikke bare vær med at svare ??? og
FUTTER over i mudderkast istedet !!!

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 26-04-01 15:14

On Thu, 26 Apr 2001 15:40:53 +0200, "T-REX" <feher@vip.cybercity.dk>
wrote:

>I er sku da for fattesvage og for stupide i denne gruppe....det eneste i kan
>er sku at hakke ned på folk..hvor lader i ikke bare vær med at svare ??? og
>FUTTER over i mudderkast istedet !!!

fordi vi værdsætter mediet, og nødigt vil se det gå til i laveste
fællesnævner.

ps. Jeg behøver vel ikke at nævne at du bedes qoute efter gældende
retningslinier, droppe din misforståede tegnsætning, samt undlade
versaler.

pps. og så undlader jeg helt at spørge om du vitterligt hedder T-rex

fut:
Thomas Jensen
http://pil.dk/

Fra : Erik Dan

Dato : 26-04-01 16:53

"T-REX" <feher@vip.cybercity.dk>< skrev >

> [...]
kan
> er sku at hakke ned på folk..hvor lader i ikke bare vær >med at svare ???
De fleste der skriver i denne gruppe er flinke mennesker ,der på en venlig
måde prøver at svare på spørgsmål- og som også venligt vejleder omkring
quote teknik etc..
Og så er der en lille minoritet hvor selv den mindste "træden ved siden af"
straks udløser et hånligt og/eller gøren grin med svar.

/ Erik