Blokerende meddelelser på nyere Ericsson ~
Fra : Soren Kuula

Dato : 21-02-04 14:11

Hejsa,

PÃ¥ mange Ericsson mobiler sker det ofte at der kommer en meddelelse om
batteriet, eller om whatever, mens man er ved at betjene den. Det er
specielt "fedt" at få sådan en mens man bruger tjenester hvor man skal
indtaste numre mv, for de blokerer tastaturet, blokerer displayet og man
kan kun vente på at de forsvinder igen - for mig bliver telefonen bare
et stort irrtationsmoment (nøøøøøøøj, BRUGER den batteriet -- dete
vidste jeg ikke :) - og så ligger de også og holder en vågen med lige så
intelligente meddelelser med små bip til.

Det findes på diverse gamle Ericsson jeg har set, og det er ikke til at
slå fra.

Har Ericsson fået fjernet det på deres nyere tlf.?

Er nyere Nokia lige så åndede ?

MVH
Søren
--
Fjern de 4 bogstaver i min mailadresse som er indsat for at hindre s...
Remove the 4 letter word meaning "junk mail" in my mail address.

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 24-02-04 14:51

On Sat, 21 Feb 2004 14:11:23 +0100, Soren Kuula
<dongfangspam@bitplanet.net> wrote:

> [...]
>vidste jeg ikke :) - og så ligger de også og holder en vågen med lige så
>intelligente meddelelser med små bip til.

Neh, for der kan man slå det fra . I hvertfald lyden, men de der
statusbeskeder kan man bare hurtigt skippe forbi ved at begynde at
benytte tastaturet eller trykke C
Flemming Jacobsen