hotel / motel omkring lindau
Fra : Jens Nielsen

Dato : 21-02-04 06:46

skal en tur til den italienske riviera til sommer og har tænkt mig at
overnatte omkring lindau. vi er to voksne og to børn.

kender i et prisfornuftigt sted?

har forsøgt at finde noget i selve lindau, men har fået tilbudt priser på
omkring 200 euro for et dobbeltværelse - jeg var mere ude efter noget til
omkring 100 euro for us alle fire.

på forhånd tak.

mvh
jens