Tilslutte computer til tv
Fra : gerner

Dato : 20-02-04 23:34

Hvad skal jeg have udstyre? jeg har tv in så jeg kan se tv på min computer.
Men hvordan går jeg det andet vej? udovre kabel?

Fra : Vega

Dato : 20-02-04 23:39

"gerner" <dilorjaan50@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvad skal jeg have udstyre? jeg har tv in så jeg kan se tv på min
computer.
> Men hvordan går jeg det andet vej? udovre kabel?

Du skal have et grafikkort med TV-OUT.

Mvh. Vega.

Fra : gerner

Dato : 21-02-04 16:05

Det har jeg ... Hvad hedder kablet ?? Nogen der kan oplyse en pris også??

Fra : Lars Mortensen

Dato : 24-02-04 16:59

Kommer an på kortet... Om det er S-video out elller composite video out. De
fleste butikker, selv Fredgaard og Fona og andre af de sjove har noget
sådan.

Lars