ALDI-bærbar med fjernbetjening osv.
Fra : Bjarne Hansen

Dato : 20-02-04 19:37

Mon ikke den snart dukker op i danske Aldi-butikker?
Sådan har rækkefølgen jo været tidligere.

http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/home.htm

Bjarne

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 20-02-04 20:18

Den Fri, 20 Feb 2004 19:37:13 +0100, "Bjarne Hansen" <spamfri@nospam>
skrev:

>Mon ikke den snart dukker op i danske Aldi-butikker?
>Sådan har rækkefølgen jo været tidligere.
>
>http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/home.htm

Til orientering er er en gruppe der hedder: dk.edb.hardware.baerbar
hvor folk der interesserer sig for bærbare holder til. Du får sikkert
bedre respons der. Du kan finde en liste over danske nyhedsgrupper på
http://www.usenet.dk/grupper.pl?tree=dk

Held og lykke med det.

--
Med venlig hilsen, Michael Pilgaard
Det er en muldvarp på motorcykel!

Fra : Bjarne Hansen

Dato : 20-02-04 22:50

"Michael Pilgaard" <mipi@image.dk> skrev i en meddelelse news:7umc30dfkadjlh197ft5oo302r28nfdspv@4ax.com...

> [...]
| hvor folk der interesserer sig for bærbare holder til. Du får sikkert
| bedre respons der. Du kan finde en liste over danske nyhedsgrupper på

Tak for oplysningen - jeg var ikke umiddelbart klar over denne gruppes eksistens.

Mvh Bjarne

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 20-02-04 20:21

"Bjarne Hansen" <spamfri@nospam> wrote in message
> Mon ikke den snart dukker op i danske Aldi-butikker?
> Sådan har rækkefølgen jo været tidligere.
>
> http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/home.htm

Jo mon ikke...

Mit gæt er at den vil koster 11.995,-

Fra : Leony

Dato : 21-02-04 18:16

In news:h6tZb.9286$DQ4.3512@news.get2net.dk,
Bjarke Hansen <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> typed:

> Mit gæt er at den vil koster 11.995,-

Det gætter jeg også på.

Samtidig gætter jeg på, at den kommer i næste uge.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 21-02-04 22:15

"Leony" <leonyremovethis@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det gætter jeg også på.
>
> Samtidig gætter jeg på, at den kommer i næste uge.

Hvor meget vil du vædde?
Jeg har nemlig set tilbuddene i næste uge, og der er den ikke med
Du kan altid se næste uges tilbud fra onsdagen ugen før.

Kurt

Fra : Bjarne Hansen

Dato : 22-02-04 09:03

"Kurt B. Andersen" <kurtnospam@portalen.no> skrev i en meddelelse news:4037ca6b$0$200$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

| "Leony" <leonyremovethis@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

| Hvor meget vil du vædde?
| Jeg har nemlig set tilbuddene i næste uge, og der er den ikke med
| Du kan altid se næste uges tilbud fra onsdagen ugen før.
Jeg tror alligevel ikke du skal vædde.
Ved disse særtilbud kommer der ofte i weekenden en
ekstra husstandsomdelt folder fra Aldi i vore postkasser.
Så det er nok en god ide for evt. interesserede at holde sig orienteret
eller forhøre sig i Aldi.

Bjarne

Fra : Leony

Dato : 22-02-04 14:33

In news:4037ca6b$0$200$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
Kurt B. Andersen <kurtnospam@portalen.no> typed:

> Hvor meget vil du vædde?
> Jeg har nemlig set tilbuddene i næste uge, og der er den ikke med

Hvor meget har du råd til at tabe?
Taberen skal have følgende stående i signaturen fra tirsdag d. 24 og
resten af februar:
"JEG ER EN FUCKING TABER"

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 22-02-04 21:43

> [...]
>
> Hvor meget har du råd til at tabe?
> Taberen skal have følgende stående i signaturen fra tirsdag d. 24 og

Hmm - du bor måske et sted, hvor reklamerne kommer ud tidligt eller har
insight viden? Jeg har ikke modtaget nogen weekend reklamer fra Aldi, så jeg
er muligvis bagud.
Men nu kæftede jeg selv op - og må vel så også følge med.
Dog kan jeg ikke acceptere prisen. Ordet med F...... betød noget helt andet
i mine unge dage
Den måde det anvendes på i dag, hvor visse grupper ikke kan sige 10 ord i
træk uden at F...... ordet indgår 3 gange, giver mig knopper over hele
overkroppen - og det vil jeg ikke gå med i en hel uge.
Jeg kunne så foreslå 2 andre udgaver i stedet for:
1: I´m a loser
2: Leony/Kurt har altid ret

Kurt

Fra : Leony

Dato : 22-02-04 22:14

In news:4039146b$0$236$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
Kurt B. Andersen <kurtnospam@portalen.no> typed:

> Hmm - du bor måske et sted, hvor reklamerne kommer ud tidligt eller
> har insight viden?

Det sidste.

> Men nu kæftede jeg selv op - og må vel så også følge med.

Det betyder ingenting.
Vi kan sagtens aflyse det.

> Jeg kunne så foreslå 2 andre udgaver i stedet for:
> 1: I´m a loser
> 2: Leony/Kurt har altid ret

Så synes jeg klart bedst om den sidste.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 22-02-04 23:55

> Så synes jeg klart bedst om den sidste.
>
> --
OK, jeg må se om jeg kan huske det, da jeg ikke bruger autosignatur.
Jeg må så også prøve at holde lav profil i en uges tid, så ikke jeg får
udbredt noget, som du evt. ikke kan leve op til

Kurt

Fra : Bjarne Hansen

Dato : 23-02-04 11:45

Log lige på dette link en gang til.
Her refereres til det tyske tidsskrift "COMPUTER-Bild" nr.5, 2004,
hvor denne Notebook har fået højeste udmærkelse.

Fra : Bjarne Hansen

Dato : 23-02-04 12:46

Sælges fra onsdag i dansk ALDI for
kr. 11.999-
http://aldi.dk/OFFER_DK/home.htm

Bjarne

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 23-02-04 19:50

"Bjarne Hansen" <spamfri@nospam> skrev i en meddelelse
> Sælges fra onsdag i dansk ALDI for
> kr. 11.999-
> http://aldi.dk/OFFER_DK/home.htm
>
> Bjarne

Ja, og det kan de ikke være bekendt! Jeg fik også brochuren i dag, og der
var alle de andre tilbud fra deres hjemmeside med, så jeg forstår ikke,
hvorfor det skulle være hemmeligt med denne pc. Meningen må vel være at
sælge så mange som muligt - og derfor skal så mange som muligt vide det i så
god tid som muligt. Nå -men sådan er der så meget

Kurt
/Leony har altid ret

Fra : Leony

Dato : 23-02-04 21:00

In news:403a4b5a$0$218$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
> [...]

> være at sælge så mange som muligt - og derfor skal så mange som
> muligt vide det i så god tid som muligt. Nå -men sådan er der så

Det kunne tænkes, at de ikke vil sælge så mange som muligt, men bare de
par stykker der er til hver butik.

Grunden til den manglende annoncering kunne være at de vil undgå
kødannelser.
Det har der jo været flere gange i forbindelse med deres computertilbud.

Jeg ved ikke om ovenstående har hold i virkeligheden, det er bare noget
jeg gætter på.

> Kurt
> /Leony har altid ret

Thi hi hi