Anbefaling af ny mus????
Fra : Falcon

Dato : 19-02-04 22:00

Min "gamle" logitech trådløse mus er kaput og jeg vil lige høre
eksperterne (you guys) hvilken mus i vil anbefale.
Selvfølgelig trådløs og gerne uden kugle
Pris: Ikke over kr 400

mvh Falcon

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 19-02-04 23:28

"Falcon" <jornlundtoft@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> eksperterne (you guys) hvilken mus i vil anbefale.
> Selvfølgelig trådløs og gerne uden kugle

Tja, Logitech laver jo stadig gode mus. Se evt. på edbpriser. De har flere
trådløse optiske fra Logitech til ca. 300 kr.
Nu er den godt nok for dyr, men ellers ville jeg anbefale en Logitech mx
700. Den har 800 dpi og er derfor meget nøjagtig. Derudover har den 7
knapper. Den bedste mus jeg nogensinde har haft.
Du kan evt. også besøge Aldi på nettet. I næste uge har de et trådløst
keyboard med trådløs optisk mus til 199 kr.
Det plejer ikke at være så ringe endda, det som Aldi har.
De yder også fuld returret i en måned, hvis man er utilfreds. Faktisk en
kanonservice, da det ikke behøver at være defekt eller noget. Det er fuld
tilfredshed eller pengene tilbage.

Kurt

Fra : Mark

Dato : 20-02-04 15:09

> Du kan evt. også besøge Aldi på nettet. I næste uge har de et trådløst
> keyboard med trådløs optisk mus til 199 kr.
> Det plejer ikke at være så ringe endda, det som Aldi har.

Jeg har haft aldi mus/tastetur, det var ikke forfærdelig godt, det var i
stykker efter et års brug. En kammerats mus var også noget skod.

Kan anbefalde logitech

Mvh
Mark

Fra : SonnyBoy

Dato : 20-02-04 10:13

On Thu, 19 Feb 2004 22:00:22 +0100, Falcon <jornlundtoft@hotmail.com>
wrote:

>Selvfølgelig trådløs og gerne uden kugle
>Pris: Ikke over kr 400

Har lige købt en Medion trådløs optisk mus med opladningsstation til
200,- i Aldi.

Og den kan jeg godt anbefale..

<mlr>

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 20-02-04 17:04

"SonnyBoy" <Sonny@i.live.nowhere> skrev i en meddelelse

> Har lige købt en Medion trådløs optisk mus med opladningsstation til
> 200,- i Aldi.
>
> Og den kan jeg godt anbefale..
>
> <mlr>

Hej
Tilslutter mig den ærede foregående taler
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen